בארי שין למסך הגדול

כמה פעמים יצא לכם לצפות בסרטים על מירוצי מכוניות ותהיתם מדוע אין סרטי קולנוע על מירוצי אופנועים ורוכביהם?

הפעם האחרונה שחלפה במוחי המחשבה הזו הייתה כאשר צפיתי לפני שנתיים בסרט המעולה RUSH שהביא לנו את סיפורה המותח של עונת 1976 בפורמולה 1. והנה ב-15 לפברואר התבשרנו על ידי חברת הפקה אוסטרלית בשם IO FILM אשר יחד עם חברת DEEP SPRING PICTURES UK החליטו לעבד את סיפורו של בארי שין למסך הגדול.

נכון שיש רוכבים גדולים ממנו אבל מי אנחנו שנלין עד שסוף סוף עושים סרט על אלוף מוטוGP? במידה מסוימת דווקא סיפור חייו של בארי שין מעניין יותר מכיוון שהוא היה אחרון המוהיקנים לדור שמיד אחרי המירוץ רץ לשתות, לעשן ולשגל. כל החגיגה הזו נגמרה כאשר רוברטס הגיע לזירה העולמית והביא איתו את הסגפנות המקצוענית מארה"ב שכללה אימוני כושר, הפקת לקחים אחרי המירוץ ונוהל חיים ספורטיביים יותר.

במהלך הקריירה עבר שין שתי תאונות קשות מאוד. הראשונה ב-1975 בזמן מקצי האימון לפני מירוץ הדייטונה 200 שם התפוצץ הצמיג האחורי של האופנוע במהירות של 180 מייל לשעה ובעצם חיסל לשין את עונת 1975 במוטוGP. התאונה השניה הייתה ב-1982 בזמן מקצי האימון למירוץ ה-GP בסילברסטון עת נכנס שין באופנוע של הרוכב הצרפתי פטריק איגוה שנפל שניה לפני כן. גם התאונה הזו חיסלה בעצם את הסיכויים של שין להתמודד על התואר באותה עונה.

הסרט על שין יתבסס על הביוגרפיה שלו שנכתבה על ידי חברו הטוב ושותפו לקבוצת סוזוקי, סטיב פאריש, שכיום משמש כפרשן, וניק האריס המוכר לכם כפרשן במוטוGP למי שצפה במירוצים דרך האתר הרשמי של הסדרה. כרגע עוד לא ברור מהם לוחות הזמנים ומתי הסרט מתוכנן לצאת לאקרנים, ומעניין מי יהיה השחקן שיבחר לגלם את שין. בינתיים הקימה חברת ההפקה אתר ברשת לכבוד הסרט וכמו כן שחררה טיזר לרשת. אז עד שיצא הסרט, כל שנותר לנו הוא להריץ את הטיזר שוב ושוב.

 

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם