כרובי עוזב את דו"גיגים

...וחוזר אל "מאחורי הקווים"

בניגוד למנהגנו להתעלם באופן מופגן מהודעות לעיתונות המפגיזות את תיבתנו חדשות לבקרים, הרי שהפעם מדובר על משהו שקשור אלינו ישירות. ההודעה הבאה אומנם מסבירה היטב את הסיבה לכותרת שלמעלה, אך מילים ספורות ואישיות מפי הכרוב, מופיעות בהמשך.

"לפני כשנתיים החלה עופר אבניר בייבוא אופנועי הוסקוורנה במטרה לחזק את תחום האופנועים בחברה. כחלק מהמהלך הרחיבה לאחרונה את שדירת הצוות הניהולי שכלל עד כה את טל בן גל, מנהל המכירות הארצי של התחום הדו גלגלי, ואת שחר עמרמי, מנהל תחום השטח של הדו גלגלי.

בימים אלו ממשיכה עופר אבניר במהלך ומשיקה את תחום אופנועי הכביש בחברה, אותו ינהל  תומר ברעם וכן טיפול בחוויות הלקוח בו יטפל ערן חן ציון כמנהל שיווק ערוצי מכירה. בן גל, עמרמי, ברעם וחן ציון יהיו כפופים ישירות לסמנכ"ל השיווק והמכירות הדו גלגלי של עופר אבניר, קובי גילון.

  • טל בן גל משמש כמנהל מכירות ארצי של כלל מערכי המכירות וההזמנות של הדו-גלגלי כולל טיפול בלקוחות אסטרטגיים.
  • שחר עמרמי משמש כמנהל תחום אופנועי שטח, אחריות על המכירות בסגמנט זה לרבות שימור ונאמנות של הלקוחות.
  • תומר ברעם נכנס לתפקידו כמנהל תחום אופנועי כביש, אחריות על המכירות בסגמנט זה לרבות שימור ונאמנות של הלקוחות.
  • ערן חן ציון, מנהל בכיר וותיק בעופר אבניר, עובר לתפקיד מנהל שיווק ערוצי מכירה, אחריות לניהול חווית הלקוח, מוקד המכירות הטלפוני, מכירה בדיגיטל ויתר ערוצי השיווק והמכירה.

ברעם, בן 39, מוכר היטב בענף בכינוי "כרובי" וב-15 השנים האחרונות פעל רבות בתחומים שונים בענף הדו גלגלי. בין הפעילויות נזכיר את עבודתו כמנהל מותג KTM,  ואת הקמת מגזין הרשת פולגז בו תפקד כעורך ראשי בששת שנות הפעילות הראשונות של האתר. מאוחר יותר, היה שותף גם להקמת המגזין "דו"גיגים". בתחום הספורט המוטורי ברעם היה שותף להקמת עמותת וליגת הסופרמוטו בה התחרה באופן פעיל. כמו כן התחרה במספר מרוצי ראלי ואנדורו וליווה רוכבים ישראלים במרוצים בינלאומיים. אל התפקיד בעופר אבניר ואל ענף האופנועים, מגיע ברעם לאחר 4 שנות עבודה כמנכ"ל לחברת יבוא כלי בית.

חן ציון, בן 51, מנהל בכיר בעופר אבניר שעסק בשנים האחרונות בניהול מרכזי השירות של הקבוצה בתל אביב ובחיפה. לפני כן ניהל את מכירות הדו גלגלי של  עופר אבניר במשך 12 שנה. במהלך הקריירה עסק ערן גם בייעוץ לחברות בארה"ב בתחום השיווק והמכירות כולל הקמה והדרכת מערכי מכירה."                                                                                                                                                                         (עמי קרסו דובר עופר אבניר)

"שלום, אני נוסעת"

כתב: תומר "כRובי" ברעם

עם כל ההתרגשות לקראת מקום העבודה החדש, ועם כל הציפייה לאתגרים הצפויים בעבודה על מותגי אופנועי הכביש של עופר אבניר, יש צל אחד, לא ממש קטנטן, שקצת מבעס את המהלך.

אני מדבר כמובן על העובדה שכבר בשבוע הקרוב, אצטרך לעזוב את דו"גיגים. זה לא שאני מוותר כאן על איזו הכנסה כספית (ואם כן, היא מאוד וירטואלית) ואפילו לא מוותר על איזו אופציה לאקזיט מטורף בעתיד כשצוקרברג יחליט לשפוך הונו דווקא על דוגיג"ים. זה גם לא הסיכוי להפסיד השתתפות באיזו השקה נוצצת בחו"ל של אופנוע מגניב על כביש מפותל אירופאי או ויתור על הסיכוי לקבל קסדה חצי מתנה מיבואן שמאוד ירצה שהיא תופיע במבחן של האתר. הוווו… לא. ממש לא. דוגיגים עדיין לא שלח ידיו באף אחד מהדברים הרשומים לעיל.

בינתיים, אני מוותר על החופש לכתוב בבמה היחידה שקיימת ברשת הישראלית לדברי הגות דו גלגליים. אין ספק שהשיזוף שזכיתי לו מאורם של הכותבים האחרים, עשה לי טוב לעור הפנים ועשה גם עשה נעים בנשמה. כיף להיות חלק ממיזם מגניב שכזה, ולא כיף בכלל לעזוב אותו, בשל התנגשות האינטרסים עם מקום העבודה החדש.

אז כן, יש עוד 3-4 טקסטים שכתבתי וממתינים בסבלנות באדמין האתר עד שינוקא יואיל לשחררם לאוויר הרשת. ויש עוד סיכוי שירשו לי החברים מהאתר, לכתוב על "דג לשבת", בתנאי כמובן שלא יהיה קשור במאומה למותגים שבאחריותי (שהרי המדור כולו נחשב לבייבי שלי ובנוי למעשה על טקסטים שלי). וכבר הבנתי שינצלו את הבנתי הבסיסית בעריכת וידאו כדי לתמוך מאחורי הקלעים, אבל נראה שזה לא יהיה "זה" ועל כך אני מצר. לכתוב לבלוג הפרטי שלי, לא יהיה אותו הדבר.

אז היו שלום חברים-כותבים-אחים-טובים שלי. היו שלום קוראים-מפרגנים-נאמנים-מבקרים-מקללים-תומכים שהפכתם את כל החוויה הזו לראויה במיוחד. אמשיך להיפגש עם כולכם באולמות התצוגה אבל גם ברכיבות משותפות, אירועים מוטוריים, מרוצים וכמובן ברשת. היה נהדר!

ערן חן ציון

ערן חן ציון

תמונת ראש העמוד: צללית של כרובי על מיכל הדלק של המוטו גוצי. צילום: רג'יס ברוטמן

12 תגובות לכרובי עוזב את דו"גיגים

  1. תומר תודה על הכל. תעשה מחיר.

  2. אורן אלימלך // 27/07/2016 um 16:02 // הגב

    בהצלחה כרובסטר,

  3. בהצלחה 🙂
    אכן זה עדיף ממכירת כלי בית …

  4. קרמברג // 27/07/2016 um 17:50 // הגב

    רגע כרובי, זה אומר שתעיף את הגרוטאה?

  5. רני פלג // 27/07/2016 um 18:52 // הגב

    בהצלחה. באמת אתר מיוחד, תענוג לצרוך את התוכן שאתם מייצרים

  6. בהצלחה כרובי!

  7. בהצלחה כרובי!!! אולי זה הזמן לקנות איזה גוצי D:

  8. המון בהצלחה. עד היום כשאני רוכב בשוליים ורואה את קצה גדר המתכת המעוקל על הכביש אני נזכר בך בחיוך מרחף בפוזת סופרמן… המשך לעשות כיף גם בשבילנו שכבר מכרו את הכלי והנשמה… Ofnik לשעבר

  9. עוזב את דו"גיגים
    טוחן את האלפים
    יורדת לשטח
    מואשם באחזקת סמים קלים …

  10. בהצלחה
    אן סיבה שלא תוכל לכתוב .
    הריי בינינו יש לך שמץ כשרון.

  11. אמיר שרון // 01/08/2016 um 23:21 // הגב

    בהצלחה בג'וב החדש .אין סיבה שלא תמשיך להגג הגיגים זה לא מתנגש עם שום דבר.
    תודה.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם