תזכורת לעצלנים: יום הג'נטלמן הבינלאומי מתקרב!

אחת המסורות היותר יפות שקיימות בתחום היא "יום הרכיבה הג'נטלמנית". תיאור קצר: לובשים תחפושת, מתיישבים על רטרו, וחולפים את העיר. לא תשתתפו?!

העניין פרץ לפני 4 שנים כאשר בחור אוסטרלי נחמד בשם מארק ראה את דון דרייפר מהסדרה 'מאד מאן' כאשר הוא לבוש במיטב מחלצותיו ורכוב על אופנוע מצ'לס משנות ה-60. באותו רגע עלה רעיון ה-DGR: רכיבה לשם הכיף ולחגיגת הסטייל. רכובים על אופנועים קלאסיים ומקוסטמים יצאו מארק וחבורתו לסוג של סיבוב דאווין ברחבי העיר סידני (יחד עם חבורות מ-64 ערים ברחבי העולם שהתלהבו מהקונספט המגניב). צ'יק צ'ק הפך האירוע לכלל עולמי. בשנה שאחריה כבר השתתפו ברכיבה 257 ערים ב-58 מדינות כולל תל אביב!

כדי להפוך את האירוע מסתם סיבוב פוזה עירוני לאירוע עם משמעות, הציב מארק מטרה: לגייס כסף למלחמה בסרטן הערמונית. ואכן, מסכום של 277 אלף דולר שנתרמו בשנת 2012, עלתה התרומה וטיפסה ל-1.5 מיליון דולר שנתרמו ב- 2014 והסכומים רק גואים מידי שנה.

גם השנה נרכב יחד עם העולם באירוע הזה וזה יקרה ביום שישי 23 בספטמבר, עוד שבועיים!

מהרו ושילפו מן המחסן את אופנוע הוינטאג' שלכם, רטרו חדיש, בובר מגושם, קרוזר מקוסטם, חפשו בארונות מחלצות עתיקות – חליפות משובצות, וסטים, שלייקס, עניבות ופפיונים, גדלו שפם גיבורים, שימו קסדת חצי ובואו לרכב בתהלוכה הכיפית של השנה.

פרטים נוספים – בהמשך בדף האירוע.

כך נראה יום הג'נטלמן 2014:

כך נראה יום הג'נטלמן 2015:

הכתבה המסכמת את הרכיבה בשנה שעברה.

DGR-2015-4

2 תגובות לתזכורת לעצלנים: יום הג'נטלמן הבינלאומי מתקרב!

  1. "מאד מן"- אחלה סדרה.
    יש גנטלמנים בתל אביב?
    הרעיון טוב.

  2. אופנוע – יש
    קסדת חצי – יש
    תחפושת – אולי 🙂

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם