שתי פעימות: הבושם

בואו נתחיל בהצהרה להסרת אחריות: אין לי מושג אם זה אמיתי. יכול להיות שזו מתיחה מטופשת אבל בשל חוסר מידע נוסף נמשיך מנקודת הנחה שאולי, רק אולי, זה אמיתי.

באתר מימון ההמונים 'קיק סטרטר' האמריקאי עלה פרויקט חדש שנכון לרגע כתיבת שורות אלו, צבר כבר 22 תומכים שהתחייבו לשלם 988 דולרים. מפרסם הפרויקט המדובר, זקוק ל-7810 דולרים כדי לצאת לשוק עם מוצר המוגמר.

והמוצר, כמו שכבר הבנתם מהכותרת, הוא 'בושם בריח 2 פעימות'. רוכבי שטח שלא סובלים את הריח, מרימים בוודאי גבה, אבל מכורים רבים שפשוט "אוהבים את ריח השתי פעימות על הבוקר" (בפרפרזה על 'אפקוליפסה עכשיו'), ממש כמו כותב שורות אלו, לא ממש יופתעו מהרעיון. למעשה, שמעתי את הרעיון הזה עולה בכמה וכמה קבוצות רכיבה עמם טיילתי…

לדברי היזמים, בוצעו ניסויים לא מעטים ומחקרי שוק מעמיקים, למציאת הנוסחה המנצחת שמכילה, בסופו של דבר, ריח של מנועי 2 פעימות יחד עם ריח עצי אורן, אשוח ושבבי עץ טריים. כל הדרוש כדי ליצור את האווירה הנדרשת של טבע סביב ריח הדו"פ.

תמורת 30 דולרים של תמיכה תקבלו בקבוק בושם של 100 מ"ל מהסדרה הראשונה שתצא למכירה. האם זה אמיתי? קשה לדעת. מצד אחד הסרטון המקדם את הבושם, נראה חובבני לחלוטין. מצד שני, המוצר קיבל במה באתר המכובד, שכבר ניכווה בעבר ממיזמים ששמו אותו לצחוק, כך שסביר להניח שהם בודקים את המיזם טרום פרסומו ומוודאים את נכונותו.

מה אתם אומרים? הייתם קונים או שזו בכלל מתיחה?

לדף המוצר באתר.

 

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם