שנה מרעננת בהחלט

זו היתה השנה של רענן כרמיאלי. זוית אישית

בניגוד למקובל במגזינים דו-גלגלים אני לא הולך לסכם לכם את השנה בעולם האופנועים או לבחור את האופנוע שהכי ריגש אותי וכל הטררם הזה, זה נדוש ויש מספיק אחרים שעושים זאת. אבל כן אסכם את השנה הדו-גלגלית שלי. לפני כשנתיים חזרנו ארצה לאחר כשבע וחצי שנים בארה"ב, השנה הראשונה הוקדשה בעיקר להתאקלמות חזרה בארץ מעבר לבית החדש וכיוצא בזה ורק לקראת סופה, כשהגיע האופנוע מארה"ב וגויר, התחלתי ליהנות חזרה ממה שיש למדינת ישראל הקטנה להציע בתחום האקלים הדו-גלגלי.

ראשית, מזג האוויר. עצם העובדה שניתן לרכב כאן כמעט כל השנה, למעט ימים חמים ולחים מאוד שזה באמת בלתי נסבל, זה תענוג וכיף לא נורמלי לעומת ארבעה חודשי הרכיבה שיש למי שגר באזור המערב התיכון בארה"ב. שנית, הכבישים, הכבישים בארץ הם מסלול מירוצים לעומת הדרכים בארה"ב, בעיקר במדינות המערב התיכון כמו אילינוי, וויסקונסין, אינדיאנה ואיווה, שם החורף הכבד פוגע קשות באספלט, ותיקוני הכביש המגוחכים רק מרעים את המצב. שני אנשים מכסים את הבור באספלט חם מדלי שנמצא לידם מהדקים עם את חפירה ואח"כ הטנדר שמלווה אותם מהדק את  האספלט עם גלגליו בנסיעה קדימה אחורה.

השנה גם התוועדתי לראשונה כמו שצריך לפייסבוק ולקהילות שבו. חשבון פייסבוק יש לי כבר המון שנים אבל מעולם לא גיליתי בו עניין עד שצורפתי בזכות חברים טובים לשתי קבוצות דו"ג בפייס ואחת בוואטצאפ אשר נמצאים בהן חברי קבוצה נהדרים וקולעות לטעמי באופנועים. כך נטשתי לגמרי את הפורומים הכלליים בתפוז ובפולגז לאחר שנים רבות. גם המעבר לפורמט חדש בתפוז ונפילת פולגז האיצו אצלי את נטישת קונספט הפורומים לחלוטין. המפגשים עם חברי הקבוצות והטיולים המשותפים לימדו אותי שגם בלבנט יש תרבות מוטורית מפותחת ממש כמו מעבר לים עם אנשים מוכשרים ההופכים בביתם גרוטאות ליצירות אומנות וכן הרבה רצון טוב ועזרה הדדית. אז נכון שחסרה לנו הפינה הזו של ספורט מוטורי באופן חוקי כדי להשלים את הפיסה החסרה בפאזל, אבל גם זה יגיע. כמו שאמרו לנו בצבא: "עוד לא נולד המנייאק שיעצור את הזמן", או במקרה שלנו את הספורט המוטורי. לחברי הקבוצות בפייס ובוואטצאפ תודה רבה על שצירפתם אותי אליכם ותודה רבה על שנה מהנה של מפגשים וטיולים.

הקלישאה אומרת שכאשר דלת נסגרת, אחרת נפתחת ולשמחתי היא גם צודקת. השנה בעקבות החשכתו של אתר הדו"ג המוביל בישראל, נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מצוות המייסדים ולתרום את חלקי בהקמתו של אתר דו"ג חדש שנבנה בצלמנו ובדמותנו. חבורה של חברים המכירים כבר שנים רבות ומכבדים זה את זה, או לפחות משתדלים. באתר הזה נתנה לי הזדמנות כשווה בין שווים לא רק לתרום לו כתבות וטורים, אלא גם להשפיע על מהות התוכן והדרך בה יצעד האתר קדימה וחלק מהדברים שקראתם ותקראו בהמשך הם כתוצאה משגיונות שלי. וזה כל הכיף, שלי לפחות.

אז בתקווה ששנת 2016 תהיה טובה יותר מ-,2015 נאחל לכולנו שנה טובה ובעיקר בנושא שלנו שנת דו"ג מעולה עם הרבה כיף ופרוייקטים מעניינים, אופנועים מעניינים, ספורט מוטורי ישראלי והרבה מתח ועניין בספורט המוטורי העולמי. ברוכה הבאה 2016.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם