פארק השעשועים של דוקאטי

DCIM100MEDIADJI_0067.JPG

אין זה סוד שחברות האופנועים, בעיקר האירופאיות, מרוויחות כסף לא קטן ואולי אף יותר על מוצרי אפטר-מרקט וגם על מוצרי לייף-סטייל. לפעמים הרבה יותר קל למכור חולצת טי-שירט במחיר מנופח מאשר אופנוע, העיקר ההזדהות עם המותג ואני נשבע לכם שיש לי חבר טוב שקונה כל פריט לבוש או לייף סטייל שדוקאטי מוציאה, אפילו נייר טואלט.

אחת מחברות הרכב שמובילות בתחום מוצרי הלייף-סטייל היא פרארי. ביודעה שרק מעטים מסוגלים לקנות את רכביה הבינה החברה שהיא יכולה לעשות כסף לא רק מהרכבים ומוצרי הלבשה אלא גם ממכירת חוויות והשיקה לראשונה ב-2010 בנסיכות אבו-דאבי את פארק השעשועים הראשון ובאפריל השנה פתחה את פארק פרארי-לנד ליד ברצלונה. פארק המוקדש כולו למותג והמכיל רכבות הרים, סימולטורי נהיגה, חנויות מזכרות ועוד. בדוקאטי ראו והפנימו.

כיאה לחברה המשווקת את עצמה כמקבילה של פרארי בעולם הדו-גלגלי, כלומר מותג פרימיום, לא יכלו להתעלם בדוקאטי מהרעיון המעולה הזה של פרארי למכירת חלומות ופנטזיות לאנשים (דיסני כבר עושים זאת 62 שנים). וכך התבשרנו לפני יומיים שדוקאטי חברה לחברת 'פארק ריונידוס', שהיא אחת ממפעילות פארקי השעשועים הגדולים בעולם (ובעלת הפארק מיראביליאנה השני בגודלו באיטליה שנמצא ליד החוף האדריאטי בין מיזאנו לבולוניה), לפתיחת פארק 'עולם דוקאטי' על שטח של 35 דונם בפארק מיראביליאנה.

חשוב לציין שזה פארק השעשועים הראשון בעולם שמוקדש לאופנועים וליצרן אופנועים. מעניין מה יהיה כאשר KTM יחליטו להיכנס לתחום…

בכל מקרה, באי הפארק מיראביליאנה יוכלו גם ליהנות מפארק דוקאטי אשר יכלול בין היתר רכבות הרים וכדומה אשר יתנו לקהל את חוויית הרכיבה על אופנועי הספורט של דוקאטי, סימולטורים לגדולים ולקטנים, חוויית מציאות מדומה ואטרקציות לילדים. הפארק יכלול גם אולם תצוגה/מוזיאון בו יוצגו דגמי עבר והווה של החברה, בעיקר כאלה שציינו אבני דרך היסטוריים בחייה של החברה.

בנוסף תהיה מסעדת דוקאטי וכמובן חנויות אשר ימכרו כל מה שיש לחברה להציע, בתחום מוצרי הלבשה ולייף-סטייל.

הפארק צפוי להיפתח בקיץ 2019 ואני מכיר כאלה שכבר מתכננים להיות בין הראשונים לבקר שם, יהיה מעניין.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם