סרט: סופרבייק – אתגר ערימת הגרוטאות

הסדרה Scrapheap Challenge (אתגר ערימת הגרוטאות) נולדה, איך לא, בבריטניה והופקה ושודרה בערוץ 4 הבריטי במשך 11 עונות בין השנים 1998 עד 2009. את ההשראה לסדרה קבלה עוזרת ההפקה אווה קיי מהסרט אפולו 13, שם נאלצו מהנדסי נאס"א למצוא פתרון לבעיית הפחמן הדו-חמצני בחללית בעזרת חלקים רזרביים שהיו עליה. כלומר פתרון לואו-טק לבעיה רצינית.

למי שלא זוכר, בתוכנית התמודדו שתי קבוצות בנות שלושה חברים ומומחה שהובא כדי לעזור להם במשימה שהוטלה עליהם תוך 10 שעות. המשימות כללו בניית רכבי שטח, משגרי רקטות, תותחים ואפילו – בתוכנית מיוחדת לכבוד 100 שנה לטיסתם של האחרים רייט – תכננו ובנו הקבוצות המתמודדות מטוסים מאותם חומרים וכלי עבודה בהם השתמשו האחים רייט. מיותר לציין שזו הייתה הסדרה המועדפת עלי בטלוויזיה. כל התוכניות צולמו במגרשי גרוטאות אמיתיים אשר סיפקו את חומרי הגלם למכונות המופלאות שבנו המתחרים.

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע אני מקשקש לכם עליה ומה הקשר לאופנועים? ובכן, בעונה העשירית של התוכנית, שנת 2008, הוקדש פרק אחד למשימת בניית סופרבייק שבסופו תתחרנה שתי הקבוצות זו בזו על המסלול. הקטץ' בפרק הזה היה… שאסור למתחרים להשתמש בחלקי אופנועים כלל וכלל!

כדי לא להרוס לא אספר לכם אלו אופנועים נבנו ומה הייתה התוצאה, אבל אם יש לכם 50 דקות ספייר ואתם רוצים לראות משהו טוב מעולם הטלוויזיה, אז שימו לכם את הפרק הזה ותתרווחו לכם על הכורסא וצפו בו.

 

תגובה אחת לסרט: סופרבייק – אתגר ערימת הגרוטאות

  1. תענוג צרוף!!

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם