למחושמלים בלבד: תערוכה ראשונה של בוני אופנועים חשמליים

ידעתם שזה יגיע מתישהו אבל אולי לא שיערתם שכל כך מהר? – אז בואו נתרגל: האופנועים החשמליים צועדים במארש רועם וברגל בוטחת לתוך חיינו הדינמיים, ונקודת ציון משמעותית בתחום הזה תחול מחר כשמוזיאון פיטרסן לכלי רכב ישיק תערוכה אשר מוקדשת כל כולה לבוני אופנועים חשמליים. בהזמנה מצויין כי זוהי התערוכה הראשונה בעולם בסגמנט זה.

תאריך הפתיחה מחר, 4.4 והתערוכה כנראה הולכת להיות מרשימה כי מוזיאון פיטרסן לא לבד בעסק ויחד עימו מסתופפים בהפקה הזו גורמים רבי השפעה. ההפקה נתמכת ע"י  "הקרן לאומנויות האופנוע" (MAF) שהריץ במוזיאון פיטרסן תערוכה בשם "מהפכת הקאסטום" במשך כל השנה האחרונה. MAF הם ראשי התיבות של MOTORCYCLE ARTS FOUNDATION והקרן הזו חרתה על דגלה את חקירת ההיסטוריה הדו גלגלית והתפתחותה ופרסום ממצאיה בתערוכות, בעיתונות, וברשת. היא הוקמה לפני 3 שנים.

בין המממנים והתומכים נמצא תאגיד "בונייר" שתומך ביצירתיות, חזון וחדשנות בכל תחום וענף הנוגע לחיים שלנו פה על פני הארץ, והארלי דוידסון שמן הסתם חשוב להם מאד לקדם את האופנוע החשמלי מתוצרתם שמעורר המון סקרנות.

אם כן, תערוכת בוני אופנועים שכולה חשמלית, אז אם אתם במקרה בלוס אנג'לס בחודש הקרוב אולי תקפצו להציץ ולהשכיל מהי צורת פני הדברים שיבואו.

הכתובת של מוזיאון פיטרסן: 6060 Wilshire Blvd. Los Angeles, CA 90036

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם