כל כך חם לי!…

מפניני פורום 8 לשעבר. הכותב לא ידוע

מאת: אלמוני

כל כך חם היום!!!

כל כך חם היה לי היום שאני נצמד למכונית ברמזור,

ומבקש מהנהג לפתוח את החלון בשבילי עד שהרמזור יתחלף. בד"כ אני גם מבקש שיעיף את גלגל"צ כי חפר לי כבר הקובי פרץ הזה, אבל זה רק במקרה של נהגים נחמדים.

כל כך חם לי שאני בכלל לא מזיע בזמן הרכיבה אבל ברגע שאני עוצר אני נוטף כמו ה"למטה" של שכנה שלי שהיא רווקה כבר 30 שנה והיא מדברת קרוב קרוב, לובשת חשוף חשוף שאתה מרגיש כאילו אתה באמצע ניתוח להוצאת הכליות שלה.

אז אני דואג לעצור קרוב קרוב לים. זורק את הקסדה (על החול אחרי שכיסיתי אותה), מעיף את המעיל (פעם אחת איזה נרקומן ניסה לגנוב אותו ואיך שהוא הרים את המעיל הוא חטף כזה היי מהריח שהוא רץ לקרוא לחבר'ה מהרמזור), שולח את הנעליים כשאני עובר את החול הלוהט, דופק צלילה, משתין הצידה כדי לא לקבל כוויה, מקבל כוויה מהמדוזה בגודל חצי אטלנטה שעפה לי על החזה, נכנס למשרד, מוריד את הטריקן (סליחה,טריקו) הלבנה ומחליף לחולצה מכופתרת. אחרי 5 דקות ו-7 פרצופים חמוצים בדרך למכונת צילום אני מבין שזו לא החולצה הלבנה שהזיעה, זה אני ואני מריח כמו גרביים של ילד בן 12.

כל כך חם לי שכשאני רוכב בת"א אני דואג לעצור כמה פעמים ביום ב"אבנוע" ולשאול על הקסדות החדשות תוך כדי שאני שותה להם את כל ה"תמי 4". אח"כ אני רוכב ל"יוסאנג", "עופר אביך" ועוד כמה סוכנויות נחמדות. פעם אחת שתיתי מהמים של הברז של מטרו, הם היו נחמדים ופרסו לי את זה ל10 תשלומים שווים…

כל כך חם לי שכשאני רוכב לבחורה אני רוכב עם מכנס קצר ובלי תחתונים. רק צריך להיזהר עם העצה הזו כי פעם אחת בדרך לבלונדה עם חזה ענק תחת קטן ואבא בחו"ל, עצרתי ב-AM-PM לקנות לנו איזה אלכוהול (כי הם לא מוכרים סם חשק) ובדיוק כשאני מפנטז איך אני "טובל את המכחול" נצמדה אליי זקנה והמרפק שלה נגח ב-VONVON שלי (אופנוען, לא?). צעקות, לחץ דם נמוך, זקנה מתעלפת, זקפה מבויישת, משטרה, חקירה, אמא שבאה לשחרר בערבות עם זוג תחתונים של אחיין שלי, כדי להעניש.

כל כך חם לי כשאני רוכב ולמרות הכל אני לא מסוגל לוותר על המעיל. ואז דודה שלי בת ה-60 שואלת אותי בשיא הרצינות והדאגה: "מה, קר על האופנוע"?

"בטח שקר" אני עונה לה, "כמו בקבר." והיא מתחילה להתרגש ולבכות ולקרוא לאמא שלי שתגיד לי למכור את האופנוע ולקנות אוטו.

כל כך חם לי (אתה עדיין פה?) כשאני רוכב, שאני רוכב בדר"כ דרומה (לא נמאס לך מהשטויות שאני כותב?) או מערבה, או מזרחה, או צפונה (עקשן אה?) וזה לא משנה איפה ממוקם המשרד, העיקר זה לרכב נגד הרוח (אני אוהב קוראים נאמנים, זה חשוב).

כל כך חם לי כשאני רוכב (אנחנו מכירים?) שהרכבתי ברז עם בירה קרה על הכידון (רכבנו פעם ביחד?) אבל אני לא שותה יותר מהמותר. אני מומחה ואני יודע מתי אני מגזים, כשהכול הופך להיות מטושטש ומצחיק אז אני כבר לא שותה. אני שולט בזה ב-100% ואם שוטר יעצור אותי הוא בכלל לא ישים לב. בכלל, ככה אני רוכב לאט יותר ומגיע הביתה ממש מהר. (בטוח שאנחנו מכירים, אחרת לא היית קורא עד לפה, אתה שותה עכשיו? תן שלוק).

כל כך חם לי כשאני משלם חשבון חשמל, שאני מעדיף להזיע כל הלילה מול המחשב ולכתוב שטויות.

תודה שהגעת עד לכאן,

רק באהבה,

(-:

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם