ראלי דקאר: צ'ארלי עשה כבר 30

כמה שנים מתקיים מרוץ הדקאר? – 40 (למעט שנה אחת שבוטל ערב הפתיחה, 2008)

כמה פעמים עשה סטפן פטרהנסל את הדקאר? – 32.

וכמה פעמים עשה צ'ארלי גוטליב את הדקאר?

זהו פוסט פירגון והוא, באופן חריג אצלנו, לא שייך לאופנועים. אני מקדיש אותו לספורטאי מוטורי שיחגוג השנה 60 ואתמול חגג את סיום הדקאר ה-30 שלו (בתמונת ראש העמוד: צ'ארלי גוטליב על קו הסיום מסמן 3 לציון 30 שנות דקאר).

מאז שהמציאו את הווטס-אפ אני משתתף כל שנה בדקאר. אני עושה את זה דרך הטלפון של צ'ארלי שפותח קבוצה לכל ידידיו הטובים המעוניינים לעקוב מקרוב אחר מסע הקרב המפרך שלו בתור נווט של משאיות מרוץ. כולנו, כל ערימת ידידיו, יושבים בוקר בוקר מרותקים לכוס קפה ולתיאור שלו מהיום האחרון, לתמונות מהדרך ולסיפורי המאבקים שלו להשאיר את הכלים הכבדים כשירים לתנועה. את אנחת הרווחה שאנחנו פולטים כשהוא כותב שהגיע בחצות הליל לביוואק אחרי שהחליף 8 פנצ'רים ו-4 בולמי זעזועים, אפשר לשמוע מניצנה עד שיבטה, ואנחנו כמובן מעודדים אותו מן היציע הישראלי ואפילו בעברית.

כתבתי עליו פה לפני 3 שנים ואתם יכולים להתעדכן שם בכל ההיסטוריה המוטורית שלו. מאז הוא גם עזר לאביב קדשאי לבחור משאית ונתן לו טיפים איך להכין אותה למרוץ, ואביב אכן היה שם בשנה שעברה ואפילו עשה חיל וסיים במקום מכובד בין 20 המשאיות הראשונות. בשנה האחרונה הוא ביקר בישראל כנציגו של ראלי מרוקו שגם אליו ייצאו משתתפים מישראל באפריל, ואל תשכחו שאת כל פעילות המרוצים הספורטיבית הזו הוא בכלל עושה מחוץ לנוהל חייו היומיומי.

השנה, לכבוד הדקאר ה-30 שלו, צ'ארלי עשה מהפך, ובמקום משאית הצטרף כנווט לרכב SBS, קאן-אם מאווריק X3. הנהג היה קלוד פורני, צרפתי בן 65 שהיסטוריית עברו כוללת 2 השתתפויות נוספות במרוץ הזה בשנה שעברה וב-1991, ושני החטיארים נכנסו לקאן-אם הזה וסיימו את המרוץ במקום ה-17 בקטגוריה. לפרטים על צוות 348 – כנסו כאן.

לא הייתי כותב על זה לולא היכה בי פתאום כובדו ורושמו של המספר 30. איזה כבוד!

הוא גם העלה לקבוצה המון תמונות. אני מביא פה כמה להמחשה.

 

3 תגובות לראלי דקאר: צ'ארלי עשה כבר 30

  1. כל הכבוד

  2. ניצן שקל // 20/01/2019 um 11:52 // הגב

    איש מיוחד ,צנוע ומקצועי מאד
    דוגמא לכל מי שאוהב את ענף הראלי
    כל הכבוד צארלי
    בשמי ובשם כל ענף הראלי רייד ,מצדיעים לך
    ניצן שקל

  3. נתן פרי-טל נאור // 22/01/2019 um 11:27 // הגב

    כל הכבוד.
    מדהים.
    🙂🙂🙂

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם