דפקת קצינה – דפקת את צה"ל

מי מאיתנו לא זכה להיתקל בגרפיטי הזה, על דלת תא שירותים מצוחצחים באפור חאקי? לפעמים הוא מגיע עם שירבוט למתקשים, לפעמים הוא מנוקד. הוא תמיד משעשע ותמיד צובט בלב; רב בו הנסתר על הנגלה. מיהי הקצינה רמת הדרג? מי שמה לפרזנטורית של הגוף רב הפועלים, דל המעללים ועתיר התקציבים כמו צה"ל?

ולמה אנו מרגישים נעימות חמימה כל כך בעצמות, מהמחשבה על לדפוק את כל צה"ל ואחותו? האם לא בגרנו כבר? האם לא שקדנו על לימודי המגדר כדבעי?

השאלה כמעט רטורית. צה"ל המסואב אך האהוב הזה שתה לנו בלי שנרגיש כך וכך שנים בבחרותנו, מיטב המסים שלנו מושלכים לבור הפנסיה התקציבית שלו, הוא בעצם "חייב לנו", ולכן המס צריך לחזור אל המשלם, בדרך זו או אחרת, עם הפרזנטורית או בלעדיה.

קרוב רחוק של המכתם הזה הולך ככה:

דפקת את ביטוח החובה, דפקת את השיטה!

הסתייגות חשובה: גבב המלים שיופיעו להלן אינו מתיימר להיות עצה משפטית, אין להסתמך עליו,  כדאי לדלג מעליו, המדור אינו אחראי, ראו כוסתחנו.

ובכן, דרך אחת צנועה היא ביטוח לשבוע. מן המפורסמות הוא שחלק משמעותי (כמה? תשאלו את הרלב"ד. בהצלחה) מהכלים הדו גלגליים מבוטחים רק לשבוע של הטסט. 179 שקל לשבוע במקום 5,000 שקל לשנה. כל מה שנדרש כאן הוא להימנע ככל האפשר מתאונות נזקי גוף עם בלתי מבוטחים אחרים, באותם 51 שבועות של שכרון חושים. שימו לב – הדברים אינם אמורים לגבי ביטוח צד גימל ב-600 שקל לשנה, אותו יש לרכוש ללא היסוס.

דרך שנייה, ידועה לא פחות, היא לדפוק את השיטה עם אופנוע אספנות, 1,000 שקל דמי הביטוח. החסכון יילך לטובת אחזקה, כמובן. אבל כבר תנו ושנו רבותינו, עדיפה מרפסת סגורה אחת בבית המכונאי, על קירות מסך מזכוכית במגדל של המבטחת.

דרך שלישית, היא פיתוח של הדרך השנייה, משולבת בדרך הראשונה. בנוסף לגרוטאת האספנות, החזק בכלי חדיש ואמין שיבוטח רק עבור הטסט. אם חס וחלילה פגעת בצד שלישי "רך" ( הולך רגל, או רוכב אופניים, או רוכב אופנוע בלתי מבוטח סתום כמוך), כל מה שצריך הוא למסור את פרטי רכב האספנות, או לשכנע את הביטוח שאת התאונה העצמית במעלה הר קומות במדבר יהודה, עשית עם הגולדווינג אספנות.

האמת המרה היא, שחוקר הביטוח אוכל אלף כמוך בשנה, זו העבודה שלו.

האמת הכאובה היא, ש"קרנית" מחזיקה צי של עורכי דין וחוקרים, על חשבונך, שידעו לפשוט את עורך בחמש דקות.

והכי נורא זה, עם יד על הלב, זה שהקצינה הזו  בכלל לא שמה עליך. לא היה לאשכנזי טהור כמוך  מה לחפש אצלה. בוא נימנע מהפדיחות, מהכו"ס ( כאב וסבל, כן)  ונשלם את הביטוח.

4 תגובות לדפקת קצינה – דפקת את צה"ל

  1. מסביר את הכל בפשטות אבל בגיאוגרפיה תשאל את שימרון כי הר קומות זה יותר נגב מאשר ג'ודה דזרט.

  2. קרנית משלמת מכספי הביטוח של כלל הרוכבים מכיון שחלק מהרוכבים לא משלמים עבור הביטוח הפרמיה של המשלמים גבוהה יותר …אז שלא נתלונן סתם לפחות אנחנו יודעים שאנו מממנים חלק לא קטן מהציבור שלא מכניס לקופה ורק לוקח.

  3. ל SOL – קרנית משלמת (צד ג' – נזקי גוף בלבד) במידה והנהג/רוכב פגעו במישהו (הולך רגל, מדווש, או מי שהיה ברכב או מורכב ונפגע) ולא היה ביטוח חובה . כאילו ולנהג/רוכב היה ביטוח ואח"כ תובעת את הנהג/רוכב על מה שהיא שלמה. אין קשר לאלו שכן משלמים ואין מימון צולב….

  4. אני קורא תיגר על עברך הצבאי בצהל
    "דפקת יהודיה זכית בבתולות" זה כל כך סלוגן של פורסט גנץ
    יש לך את זה ביותר דנה וויס?

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם