שבט של גוצים ׁ(V)

"שבט מוטו גוצי" בטיול מועדון ראשון

נתחיל מהסוף עם הבדיחות השחוקות והצפויות: לא, אף אחד לא נתקע. ולא, אף אחד לא נותר בצידי הדרך. כולם הגיעו הביתה בשלום, רכבו, נהנו ואכלו. אני כותב את הדברים כביכול מתוך מגננה, אבל זה מגיע פשוט מתוך ההבנה שיש רוכבים, בעיקר אלו הוותיקים שחוו על בשרם את מוטו גוצי של שנות ה-80 במאה הקודמת, וזוכרים לאופנועים את בעיות התחזוקה והאמינות הרבות שליוו רבים מהדגמים. וכמובן, איך לא – זוכרים גם את האופנובנק שהיה בעלים של מוטו גוצי וכביכול שדד עימו (הוא לא. הוא רק נכנס עם הקסדה על הראש לסניפי הבנק ששדד. מהמקום הוא נמלט ברכב).

טיול ההשקה של 'שבט מוטו גוצי' בחסות היבואנית עופר אבניר, התקיים ביום שישי האחרון (23.10.15) בהשתתפות אופנועי גוצי חדישים אך בעיקר של אופנועי אספנות וותיקים, למודי קרבות וחלקם אף מרובי צלקות. מזג האוויר היה חמים, הרי ירושלים סיפקו את הירוק לעיניים, וארוחת הצהריים בכרם של מבשלת הבירה פפו במושב צלפון סיפקה את התפאורה הנדרשת כדי להרגיש, ולו לרגע, בטוסקנה הרחוקה.

בכל אופן, אין צורך להיות 'איטלופיל' מושבע או נאמן מוטו גוצי לאורך שנים, כדי ליהנות משורת אופנועים מגוונת, שרובה מורכבת מאופנועי אספנות, כולם נדירים ונמצאים בארץ בכמויות מזעריות. אה, וחשוב לציין – כולם אופנועים בעלי מנועי קירור אוויר בתצורת V, אבל "כמו שה-V נועד להיות" (כפי שטוען הכיתוב על חלק מחולצות הרוכבים). נציגי היבואנית שליוו את הטיול, הבטיחו כי זוהי פעילות ראשונה מעוד רבות שיגיעו בעתיד הקרוב, סביב המותג האיטלקי הוותיק.

 

תגובה אחת לשבט של גוצים ׁ(V)

  1. ולא שומעים לשניה אחת,מנוע גוצי עובד…

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם