קיאנו ריבס בצבעי הקשת

מה קורה כאשר שחקן קולנוע רוצה לבנות ולמכור אופנועים?הולך ופותח חברה?  – זה בדיוק מה שעשה קיאנו ריבס, אופנוען מושבע אשר רוכב מגיל 22 ותמיד לוקח איתו גם לצילומים את אחד מאופנועיו כדי שיהיה לו לא רק כלי תחבורה אלא גם, כמו לכולנו, אמצעי דרכו הוא מגיע לשלווה הפנימית שלו.

ב-2006 פנה ריבס לגארד הולינגר, קסטומאי אופנועים, שיבנה לו אופנוע לפי דרישה. האופנוע לדברי ריבס יצא כלכך טוב שהנ"ל החליט שלא רק הוא צריך להנות מהאופנוע אלא העולם כולו ומיד הציע להולינגר להקים חברה. הולינגר סרב בתחילה אך ב-2011 לאחר שריבס שכנע אותו בטענה שבסוף כולם מתים אבל רצוי למות בידיעה שיצרת משהו. לזה הסכים הולינגר והשניים הקימו חברה שנקראת ARCH MOTORCYCLE שם הם בונים את הדגם הנקרא KRGT1, שהוא מעין פאוור קרוזר עם מנוע בנפח 2032 סמ"ק, הספק של 121.5 כ"ס ומשקל של 244 ק"ג. כל האופנוע נבנה בעבודת יד ולוקח 90 יום לייצרו. השניים מתגאים שכל האופנוע על חלקיו מיוצר בארה"ב ומחירו עומד על 78,000 דולר. עד כה לטענת השניים הוזמנו כבר 12 אופנועים.

השנה השיקו השניים באופן רשמי את האופנוע בפסטיבל גודווד שבבריטניה ויחד עם הדגם הרשמי הביאו עוד שני דגמים ספורטיביים יותר אשר גם הם נראים לא רע בכלל. אז אם יש לכם קצת מזומן תדעו שהשניים מקבלים הזמנות עם הפקדה של 15,000 דולר. אז קדימה, למה אתם מחכים?

 

אתר החברה

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם