מוטוקרוס להמונים: הונדה עולה לאויר (V)

מחר יושק בחדרה מתקן רכיבה ואימונים מבית יבואן הונדה

בין יבואנים וקהל הלקוחות שלהם מתקיים מערך יחסים מאוזן ופשוט שמקודד כך: "קח אופנוע – תביא כסף. ביי". הכללים אמנם פשוטים אבל בריק הנורא ששרר פה שנים ביחס לחוסר במתקני רכיבה ספורטיביים גאתה תחושת תיסכול עצומה בלבבות הקונים הלא-מאושרים, שהתבטא בערך כך: "ואיפה, קבינימט, אני ארכב עם האופנוע שעכשיו קניתי?"

הכוונה בעיקר לאופנועי מוטוקרוס. סופרמוטו וסופרספורט מאלתרים פתרונות גרועים, דפוקים יותר או פחות, מסוכנים פחות או יותר אבל לפחות הם יכולים להניע ולנסוע איפשהו. לעומתם, אופנוע מוטוקרוס בלי רמפות לא שווה אפילו את משקלו בברזל.

בדף האודות שלנו שמנו יד על החזה ושיחררנו הצהרה שלא נכתוב על השקות. לא דייקנו. מידי פעם דווקא מגיע משהו ששווה להזכיר אותו. אז הנה, רגע כזה הגיע: היבואן של הונדה בונה לנו מסלול מוטוקרוס בחדרה. על חשבונו.

במשך השנים ובמסגרות הספורט המוטורי החשאי-למחצה שהתקיים כאן, תמכו אבניר, מטרו הונדה ויבואנים נוספים בספורט לשיעורין וכמידת הבנתם, בעיקר ברוכבים נבחרים. הם עשו על ידי הענקת תנאים נוחים למי שנבחר לייצג אותם בתחרויות, אבל אף אחד מהם לא בנה מתקן אימונים שכולל מסלול מוטוקורס, מסלול סופרקרוס, מסלול לאופני אקסטרים, ובי"ס להדרכה. הונדה-ישראל הם הראשונים. הם שכרו 50 דונם לשנה ממר בורקין החדרתי וביזמות של איתי דור (שגם יתפעל את המתקן) ובשיתוף עירית חדרה בנו מתקן אימונים. הם גם העמידו קבוצת רוכבים תחרותית המונה 5 מוטוקרוסרים: רוני רגף, שחר בלולו, קוג'אן נאפסו, אורן חסון ונמרוד דור. המתקן יהיה פתוח 3 ימים בשבוע, רוכש אופנוע הונדה יוכל לרכב במקום בעלות של 50 ש"ח ליום, וכל רוכב על כל תוצרת אחרת ישלם 100 ש"ח.

מחר, יום שני 25.4.16, יפתח המסלול. HRT שמו (honda race track) מ-11:00 בבוקר. לכולם חג פסח ולנו חג בלב. לקחתי את רוני רגף והלכתי לראות את המקום החדש.

צילום – מוטי "ינוקא" גלברט; עריכה – תומר "כרובי" ברעם

 

תגובה אחת למוטוקרוס להמונים: הונדה עולה לאויר (V)

  1. גדול !!
    כל הכבוד.

    (למה אין לי כסף למוטוקרוס :-()

    אפשר לשכור שם אחד ?

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם