יישבר ובל יעצור!

לקראת מסע "גרוטראלי" בנובמבר הקרוב!

"העולם – בזכותו של מי קיים?" כתב המשורר שאול טשרניחובסקי. באופן קצת אחר אפשר גם לשאול בעקבות הנסיך הקטן: מהם "הדברים החשובים באמת"? ובנוסח שונה שאלו כבר חכמים קדומים בכל התרבויות כמעט: על מה העולם עומד? (ועל כך היו כידוע מי שהשיבו: על צב וארבעה פילים …)

ובכן, לתפיסתי, על  שלושה חיידקים העולם רוכן ונתמך :

  • על החיידק הדו גלגלי,
  • על חיידק הקמצנות (או "חיידק הקיימות", כפי שתירצתי לאשתי)
  • ועל חיידק איסוף גרוטאות.

על החיידק הראשון אין מה להוסיף. אם ישנו קורא דו"גיגים שלא נהיר לו במה דברים אמורים, אין לי אלא להצר על כך. אין זה המקום או הזמן להרחיב את היריעה אודות החיידק המוטורי. נסתפק בידיעה המנחמת, שאדם יכול להידבק בחיידק המוטורי בכל גיל, ואין צורך בבדיקה סרולוגית כדי לאשש את הממצא הפתולוגי.

על חיידק הקיימות פירטנו בהרחבה בעבר, ברשימה אודות "מושבניק טוב". הקיימות נושאת עמה יתרונות רבים ובהם צמצום החתימה הסביבתית שלנו, הפחתת זיהום האויר, שימוש חוזר בצמיגים שלוקטו מפח האשפה של "מוטוריקה", ואושר צרוף שנובע מזה שמצאת שרשרת טיימינג ב-110 שקלים כולל משלוח מסין.

היום נתמקד בחיידק איסוף הגרוטאות, שנמנה על קבוצת החיידקים הטובים, וחיוני לפעולת מעיים תקינה וסדירה. אם יש לך אופנוע בן עשר שנים או יותר, אתה כבר בקבוצת סיכון. אם יש לך בחצריך (או בכל מקום אחר המצוי בשליטתך הבלעדית) שני אופנועים, הסיכון מחמיר והולך. אם יש לך משהו שעלה לכביש בעידן הפרה-נתניהוז- ברכותיי, יש לך גרוטאה כדת משה וישראל!

ואם יש לך  גרוטאה, הדבר מעיד חד משמעית על קינון של חיידק  איסוף הגרוטאות. גם שילדות גרומות בחצר האחורית, ארגזי חלקים מתחת למדרגות, או שידת החתלה שעברה שינוי ייעוד לטובת כלי עבודה, חומרי שימון, גירוז וניקוי – כל אלה מעידים על נוכחות מוגברת של חיידק איסוף הגרוטאות, ועל סכנה לגל שני ושלישי של קניית גרוטאות נוספות.

אספן הגרוטאות גאה בכל טפטוף שמן של מחמלו, בכל בורג ערוף שנותר בראש מנוע, בכל אוסף נקודות חלודה כתמתמות המפאר את הטלסקופים. אין לו עניין להגיע ל"מצב תצוגה" או "מצב מפעל". הוא בא לרכב על הכלי שלו, יישבר ובל יעצור!

על מנת לשמר את חיידק הגרוטאות, ולבודד את הנשאים, הודיעה החברה הידועה בשם גרוטראלי 2019 בע"מ על מירוץ גרוטנוע 2020, אשר יתקיים בחודש נובמבר הקרוב עלינו לטובה. מובטח לכל המשתתפים שלושה ימים של שכרון חושים לרבות פירוק, הרכבה, נסיעה וחילוץ, עד דלא ידע.

אנחנו כנראה נהיה שם בהרכב כמעט מלא.

טופס הרשמה באתר הגרוטראלי

תקנון גרוטראלי לאופנועים וקטנועים

5 תגובות ליישבר ובל יעצור!

  1. סעיף "סוגי עופ נוא ים המורשים להשתתף"
    שלך שטח. פלוס צינה. פלוס מטוש בחיני חינם.
    רקומר

  2. אריק רצ'בסקי // 25/06/2020 um 19:20 // הגב

    הריני להבטיחך קסד, ברוח התקופה:
    "נעבור יחד את התקופה הקשה הזו (עד סטטוס אספנות)".

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם