גם אני רוכבת איתן!

בעקבות יום הרוכבת הבינלאומי, 2017

מאת: נועה גולדפינגר
כוח נשי הוא כוח אמיתי, הוא עוצמתי. כוח נשי יכול להזיז הרים ממקומם, וביום אחד – מזה 11 שנה בשבוע הראשון של מאי – מתאגדות להן כל רוכבות העולם (בערך…) לרכיבה משותפת, למפגן של אחווה.

נשים הן עם לא פשוט, אני יודעת, אבל זה חלק מהייחוד, ולכן כאשר קבוצת נשים נפגשת ומנסה לארגן אירוע – מן הצפוי שיהיו חילוקי דעות. חודשים לפני יום הרוכבת התארגנה לה חבורת רוכבות מנוסות יותר ומנוסות פחות והחליטו כי השנה בניגוד לשנים הקודמות תינתן תשומת לב גם לרוכבות השטח שבינינו ולכן בנוסף למסלול שטח אתגרי נבחר גם מסלול כביש שהיה לעיתים מעט קשה ומסובך לרוכבות הקטנועים או לרוכבות הפחות מנוסות.

אולם האירגון היעיל, שכלל מספר נסיעות הכנה טרום המסע, והמצאות המרשלים בצמתים, סייעו להצלחתה של הרכיבה. היה גם חידוש: שימוש בדיבוריות לצורך תקשורת בינינו המרשליות ומובילות המסע, כך שבמהלך כל הדרך התקבל דיווח שוטף על הנעשה בחלקים השונים של השיירה או קבוצות הרכיבה השונות לפי מקצי הרכיבה: מקצה המהירות ומקצה המהירות קצת פחות, שלא לומר האיטיות.

הסיום, כבר כמעט ואפשר לומר – המסורתי, היה בפארק רעננה, שם התאספו גם רוכבים גברים (כנראה למטרת עידוד…) ונערך הפנינג שכלל מוזיקה טובה, הגרלה וחלוקת פרסים מנותני החסות השונים. האוירה היתה נהדרת ואפשר לומר שבמקום מסויים היווה מעין מפגן כוח שלנו הרוכבים/רוכבות על שני גלגלים.

קיבלתי מהיבואן עופר אבניר Suzuki SV-650 חדש שזרם איתי היטב בחלקים המאתגרים. התנדבתי להיות מרשלית וחובשת מלווה. יום הרוכבת היה חוויה מדהימה עבורי, חוויה שאני אחכה שתחזור גם בשנה הבאה וללא ספק חוויה שכל רוכבת, וכן, גם רוכבים, צריכים לחוות לפחות פעם אחת.

אדיוס אמיגות!

צילום: רוני בר נחמד

4 תגובות לגם אני רוכבת איתן!

  1. אוי ואבוי, אני יכל רק לשער מה הלך ברשת הקשר הגדודית (אק"א דיבורית) 🙂
    אני חושב שאני מאוהב. אין בכתבה ולו מילה אחת מתריסה, מתקרבנת, מתבדלת, מקשקשת, מקרקרת.
    שאפו נעה. מפרגן במאת האחוזים.

  2. גם אני כמו קסד מפרגן 100 אחוז למרות דעתי שהיום הזה מיותר לגמרי , אין בנשים רוכבות שום דבר חדש , נשים רכבו ממש עם צאת האופנועים הראשונים לשוק , מי שלא מאמין שיראה את הסדרה "הרלי והדוידסונים" בדיסקברי , אבל בפוסט הזה כאן לפחות בניגוד לקולות הצורמים ששמענו לפני הארוע עצמו יש קבלה ולא בידול והתקרבנות ואם כבר הארוע הזה מתקיים אז בזו הרוח עדיף .

    • מסכים.
      אבל עם כל ה SJW הפושות במחוזותינו הגולדה דווקא מהווה שינוי מרענן.
      לינוקא – הלכתי לחפש סקס אחר. ומצאתי אוצר https://youtu.be/tDmKrpvIHQ0 (שרת חינוך שרת תרבות מזה משנה?)

      גולדי יודעת לא לדרוך על בהונות שלא לצורך – ומקבלת עוד כתפיים מתחת לאלונקה.
      את שלי בכל מקרה.

  3. כיף לקרוא מאופנוענית אמיתית והמגדר כבר לא משנה.
    גם נשמע מדברייך שאת לא צריכה שיצלמו אותך על מנת שתרגישי טוב, בניגוד למושפעות.
    ישר כח!

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם