קטנופדיה! (קטנועים. סי.או. איי.אל)

שלום אופנוענים

אנו לא כותבים פה על קטנועים. אף פעם. חוץ מהיום הזה. היום הזה ממש.

BOOZI

בועז בר

קראו לו בועז והוא היה אופנוען שאגר מידע על… קטנועים. כן, דווקא. זה מה שעניין אותו, זה מה שהדליק אותו (חוץ מבירה טובה), וזה מה שהיה חסר לו ברשת. אין פינה שבה מרוכזים כל נתוני הקטנועים. לא בארץ ולא בעולם.

ובא יום והראש התפוצץ מכאב. החליט שיש לו בראש יותר מידי מידע שלא נעשה בו שימוש. גם לא ידע אם אפשר וניתן לעשות בו שימוש רק דבר אחד היה לו ברור:  צריך לשפוך הכל החוצה. כמו אליעזר בן יהודה האמין שיש להתנער ולברוא שפה מעשית יש מאין. הגיעה השעה ולא ניתן היה להתחמק עוד, קם ועשה מעשה: טרק דלתות, נעל בריחים, סגר חלונות, הגיף תריסים, גרר כסא אל המקלדת החבוטה, ישב מול הקיר הלבן בביתו וקלד בעוז בנחישות בדבקות דתית.

עברה שנה.

החלון נפתח. אור פרץ פנימה ושטף את האפלוליות החוצה מן הקיטון. גם עשן הסיגריות נסנק מן החדר והאביך את הרחוב. הוא מצמץ בעיניו והביט החוצה. משום מה העולם נראה לו בדיוק אותו דבר כמו שהשאיר אותו ורק דג הזהב הבודד הביט בו בשתיקה מפוכחת מתוך האקווריום ותמה על פרץ הזוהר הפתאומי שמילא את כל החדר. משהו בחייו הולך להשתנות?

נקש בידו על פדחתו. צליל עמום חלול הדהד בה. הכל היה ריק. כל היידע עבר טרנספר נמרץ והתיישב במחשב, ועכשיו בנגיעות עכבר, הוא יכול היה לגלול מול עיניו דאטה ענקית מלאה עשירה ומפורטת. הוא ברא ויקיפדיה לקטנועים:

KATNOIM.CO.IL

מנוע החיפוש הגדול והצהוב שיקבל את פניכם בכניסה לאתר מכיל בתוכו 150 דגמי קטנועים שנסחרים בארץ. חלקם לא נמכרים בסוכנויות כבר שנים רבות אבל השוק עדיין מעביר אותם מיד ליד. הכל בפנים: נתונים, מחירים, תחזוקה, מבחנים, דעות והמלצות. אתם גם יכולים להכנס לתגובות ולהביע את דעתכם על כל קטנוע ולהוסיף מידע מנסיונכם אם זה בא לכם טוב.

אז אולי אופנוענים שכמוכם לא בדיוק יתחברו לזה אבל בטח תוכלו להעריך ולהתפעל מכמות המידע וההשקעה.

כפיים!

העיצוב הנהדר הרך והנעים – ענבל, סטודיו זיס.

DAF HABAIT

10 תגובות לקטנופדיה! (קטנועים. סי.או. איי.אל)

  1. אוהב את בועז.
    (לא מכיר אישית אבל ענה לי ברצינות פעם פעמיים במקום בו כל השאר היו צינים)
    בהצלחה.

  2. איזה קטע. בדיוק לפני שנה אמרת שאוטוטו האתר של הקטנועים עולה 🙂

    ב ה צ ל ח ה

  3. לאן נעלמו קסינגג'ו וזנן 🙂

  4. לא רק קסינג-יו וזנאן, היו עוד כמה סינים שהמעט שמכרו כאן התפרק ונגרט די מהר, כך שאין להם כל ערך צרכני ו/או משמעות כלשהי בשוק.
    יש גם עוד כמה דגמים שנמוגו כמו סאן יאנג שארק שהוחלף ע"י ה-VS, והיורוMX 150 שנמכר לפני 2007, ושלדעתי לא שוים דף מידע כי הם כבר לא רלוונטיים.
    עוד סקטור שלם שנעלם הם ה-50 סמ"ק, גם לא מופיע מאותה סיבה,
    ויש את החשמליים שרובם נמכרים בשושו, ובשאיפה נמפה ונחקור אותם בעתיד, אבל כרגע אין לי נסיון ו/או מידע עליהם.
    וכמובן יש מצב שפיספסתי משהו שכן רלוונטי, אז בשמחה וברצון נכניס אותו לקטנופדיה.

    • השארתי לך הערה בנוגע לבריו.
      התמונות של מבחן הדרכים שלך עליו בתחנה המרכזית לא יסולאו בפז.

  5. קולולולולולו

    מברוק והמוווווווון בהצלחה

  6. יונתן יעקבי // 05/09/2016 um 6:49 // הגב

    כתוב נפלא ינוקא.
    תתחדש על האתר בועז, המון בהצלחה.

  7. בהצלחה בועז.

  8. כל הכבוד בועז ותודה על שיתוף הידע הרב שצברת.
    יצא לנו להכיר תקופה קצרה במחאת האופנוענים נגד גזירות הביטוח כבר אז ראיתי שאתה הבחור שמתקתק עניינים עם הואן שלך , השועט קדימה עם כל הלוגואים של המחאה…

    מאחל לך בהצלחה גגולה.
    ולקטנועיסטים שביננו:
    זכינו !

    וינוקא….נו טוב…אין עליו ! (תענוג לקרוא)

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם