מפגש מועדון הגולדווינג 2016 (V)

בשבת האחרונה, 14.5.2016, נערך המפגש השנתי של ארגון רוכבי הגולדווינג הישראלי בחניון אנדרטת משמר הגבול, לא רחוק ממחלף עירון שעל כביש 6. לא כל כך ברור מדוע הוחלט לקיים את האירוע דווקא באמצע חודש מאי, שכבר מזמן נחשב לחלק מהקיץ הישראלי, ולא ברור מדוע נבחר דווקא מיקום שלא כולל טיפה של צל, אבל ניחא. לא נראה שלבעלי "הכנף המוזהבת" הנלהבים זה הפריע כהוא זה. עם זאת, אירוע מקביל של מועדון ה-5 שנערך במקורות הירקון והחום העז ששרר בכל המדינה כולה, מנע ככל הנראה מלצרף למועדון מעריצים חדשים שכן הנוכחות מקרב שאר העם שאין לו גולדווינג, הייתה די דלה. כ-150 אופנועים הגיעו למקום, יותר מ-80 מהם היו אופנועי גולדווינג מכל השנתונים, הסוגים, המינים והנפחים.

הסניף הישראלי שהחל דרכו ביולי 2007, הינו חלק מהארגון העולמי, שנוסד ב-1977, ומחזיק בשם שובר השיניים, GWRRA – ר"ת של Gold Wing Road Riders Association – "התאחדות רוכבי הכביש של הגולד ווינג" בעברית מדוברת. יותר מ-800 סניפים דומים פועלים ברחבי העולם, ובהם חברים יותר מ-60,000 חברים מ-50 מדינות שונות. למרות החום, היה אירוע מאורגן היטב, שנשם, דיבר, החליף מידע ובעיקר הזיע אווירה דו גלגלית באווירה ומוזיקה אמריקאית למשעי. אין כמו רוקנרול הבוקע מרמקולים של גולדווינג מצויד היטב…

צילום ועריכה: תומר "כRובי" ברעם

 

תגובה אחת למפגש מועדון הגולדווינג 2016 (V)

  1. טומי בקאל // 17/05/2016 um 7:20 // הגב

    הגולדוינג האדום עם הקוף מאחור שייך לידידנו דרור סנקביץ. היה כייף לפגוש את השיירה בכביש 2 בנתניה וללוות אותם מספר קילומטר. אכן, מחזה מרהיב!

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם