אחת ולתמיד: מי מהיר יותר? (V)

אפשר להתווכח מהיום עד מחר ולטעון שזו לא 'חוכמה' כשהרכבים המשתתפים בסרטונים שכאלו תמיד עולים פי כמה וכמה מהאופנועים המתחרים, אבל בסופו של דבר, זה הכל עניין של אחיזה, גרר נמוך וניצול האווירודינמיקה להצמד הכלי לאספלט.

על האופנוע: גיא מרטין, הרוכב הבריטי שהטביע חותמו על עולם מרוצי ה-TT בעשור האחרון, רוכב על ב.מ.וו S1000RR מוכן למרוצי הסופרבייק

ברכב: דיוויד קולת'ארד, כוכב העבר האוסטרלי במרוצי הפורמולה 1, נוהג במכונית ה-RB8 של רד בול מ-2012.

המטרה של קולת'ארד – לבצע 4 הקפות סביב סילברסטון, לפני שגיא מרטין על הסופרבייק, מצליח להשלים 3.

 

5 תגובות לאחת ולתמיד: מי מהיר יותר? (V)

  1. קשה למצוא קטגוריה שבה לאופנועים יש יתרון על מכוניות.
    אולי מעבר במקומות צרים..

  2. פעם אחת ולתמיד מכונית f1, למה ? כי יש לה כל היתרונות שטח מגע אדיר יכולת אוירודינאמית טובה יותר ו df ובעצם f1 בנויה כמו מטוס קרב הפוך , למי שלא מבין היכולת שלהם לפנות במהירות היא לא נתפסת ולכן היא תקיף כל מסלול גראנד פרי מהר יותר בגלל מהירות הפניה , ואם בכל זאת לחפש איפה האופנוע מוביל זה תמיד בדראג רייס לטווח קצר , ומילה אחרונה רק חבל שהספורט הזה הפך למשעמם רצח , כל קטגוריה לא משנה איזה של אופנועים תייצר הרבה יותר עניין ומטח , חבל פעם בימי פרוסט סנה מנסל וגם קצת שומאכר זה היה משהו אחר לגמרי .

  3. פואד אל-אוואל // 03/06/2016 um 11:17 // הגב

    פואד לרוב מעדיף להגיע שני, ככה לא מבלבלים לו את המוח יותר מדי ולא עושים לו עין. משום כך מירוצים לא עושים לו את זה, שלא לדבר על משחקי כדור למיניהם שמרוב שעמום מביאים לו חשק לבלוע לדעת כמה כדורים בעצמו.
    הסרטון הזה למרות זאת הצליח לעורר את פואד, ולהזיז לו אנדורפין קטן או שניים במוח. ולא היה זה האופנוע שהרעיד נים בלבו, אלא המוסיקה שמפיק המנוע של הפורמולה שערבה לבטנו של פואד יותר מנעימת העוגב בכנסיה.

    • המערכת // 03/06/2016 um 12:05 // הגב

      לאחר שנים של טיקבוקים הנה לפתע דלף פרט מוכמן על פואד: הוא נוצרי!

  4. ברור ש F1 מהיר יותר – אבל למי אכפת ? זה 4 גלגלים וזה 2 גלגלים …
    אופנוע הרבה יותר מרהיב ומרגש … וגם המרוצים צמודים יותר ולא משעממים כמו בפורמולה 1 !
    איפה נהג פורמולה 1 יכול להוריד ברך או מרפק לכביש ולהרגיש את המסלול … ?

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם