פסטיבל סלפי ותו לא

מאת: בועז קורפל

מצטער שאינני שותף לפסטיבל הסלפי עם שרת הספורט בתום הדיון שהתקיים בשבוע שעבר במשרדה בנושא ה(אין) ספורט המוטורי בישראל.

שרת הספורט לא מבינה בתחום ואין לה גם יומרות וזה בסדר כי היא נמצאת שם בדיוק כשם שכל אחד מאיתנו היה רוצה להיות במקום הכי לא רצוי מבחינתו… הבעיה הגדולה ביותר היא חבורת הפקידים שלה שישבו לצידה שקיבלו ממנה גיבוי מלא להמשיך בדרכם הבזבזנית ולהוציא עשרות מיליוני שקלים על כלום ושום דבר. האמריקאים המציאו לאחרונה מכונה מופלאה שלא עושה שום דבר והיא ממש זולה. היא יכולה להחליף את סוללת הפקידים המיותרים שתוקעים את הספורט ואת הספורטאים אבל דואגים לספר לכל העולם שהם רק עסוקים בקידום ופיתוח ושחרור רגולציות ומי שבאמת אשם שלא קורה כאן כלום הם הספורטאים עצמם!

במבט על התמונות של הנוכחים בדיון החד פעמי (הנוכחים לא עברו פוליגרף ולכן אפשר לדווח) אפשר לספור על יד אחת את מספר האנשים שנכחו שם שאין להם אינטרס אישי, כלומר רוב הנוכחים היו אנשים שמטרתם לקדם את העסקים שלהם ואת פרנסתם ותו לא. זועקת לשמיים העובדה שאין נציגות של נציגי הפדרציות העולמיות בפגישה, אבל כאשר משרד הספורט החליט להכניס תיקון לחוק (המטומטם) על עקיפת הפדרציות העולמיות וקיום ספורט בישראל בלי קשר למה שקורה בעולם, אז הסיפור התברר סופית. אתם תמשיכו להתקוטט ולספר סיפורי אלף לילה ולילה. מסלול? מיסים? תרבות? עידוד? חוקים? אני קורא לזה בולשיט אחד גדול. מאז הקמת הרשות (למניעת) נהיגה ספורטיבית חלפו שמונה שנים שבהן נשפכו מיליוני שקלים על פקידים, מזכירות, יועצים, משפטנים…וכיבוד, הרבה כיבוד בפגישות ובדיונים. שני שרים, מנכ"לים, מנהלים ופקידים בלי סוף, הכל התחלף שם אבל כלום לא קורה.

ואל תבלבלו לי את המוח עם שני מירוצי ראלי במקום שאיש לא מכיר ולא מגיע עם 10 משתתפים בערך או על אירוע במנחת פיק שהקהל יושב בחוץ או על שלוש תחרויות ג'ימקנה במשמר דוד. גם מתקן המוטוקרוס בוינגייט עמד מיותם שלוש שנים ואין עדיין מה לעשות עם כל האופנועים שנרכשו. תקציב של 4 מיליון שקלים לעיריית ערד (???) להקמת מסלול מירוצים בנגב? איפה הכסף? איפה המסלול? תשאלו את הרשות (למניעת) נהיגה ספורטיבית. כל מי שמחזיק 'רישיון נהיגה ספורטיבי' הוא עבריין ברישיון שהוא עצמו משלם עבורו ויותר מצחיק מכך, הוא שילם על קורס בכדי לקבל אותו והכול בידיעה שה'רישיון' לא שווה כלום ולא נותן כלום פרט לסחיטה של עוד כסף על ידי המדינה. משרד הספורט עסוק כל השנה ללא לאות בקידום ופיתוח הספורט המוטורי והרשות (למניעת) נהיגה ספורטיבית מצאה גיבור חדש בדמות דוד צור שיציל אותה מכל המחדלים שהיא בעצמה יוצרת. יו"ר הרשות (למניעת) נהיגה ספורטיבית עשוי להתמודד שוב על ראשות המועצה המקומית שבה הוא מתגורר וראש מנהל הספורט קרוב לסיום תפקידו. אני מאחל לשניהם המון הצלחה ושכל משאלות ליבם תתגשמנה במהרה בימנו ונאמר אמן!

miri1

תמונות: ליאור בנאי וענת פרנק

5 תגובות לפסטיבל סלפי ותו לא

  1. המומחה // 01/12/2015 um 11:13 // הגב

    בועז הסיפור מאחורי האין ספורט מוטורי בישראל קשור לתאגידים השולטים בענף האופנועים ולפשע. הם מעדיפים קיום תחרויות לא חוקיות והימורים לא חוקיים על כבישים ציבוריים, על פני הסדרה, רגולציה ושאר נודניקים שיפריעו להם במיזם הפרטי והמכניס שלהם. מיזם שהפילו שוטרים נוטלים בו חלק לאור יום(מוכח), פחחח. ישראל מודרנית ומערבית ולפעמים עולם שלישי.מי שרוצה ספורט מוטורי, ובכל מקרה זה עיסוק יקר מאוד, יוצא לתחרויות בחו"ל, והרבה ישראלים עושים את זה ומביאים לנו כבוד. חוץ מהחבר הליצן שלך שאומר "הכל פיקס", אבל גם זה חמוד. כל המיליונים ה"מבוזבזים" שאתה מזכיר הולכים לכיס של החברים שלך, שוחד, כדי שההימורים הלא חוקיים במילירדים לא יפגעו. קיצר אתה מנסה להגן על מי שלא רואה אותך ממטר.

  2. הכל מובן וידוע,אבל אני לא מבין דבר אחד,למה אנחנו האופנוענים שיש לנו כוח עצום לא עושים כלום,הרי ברור הדבר שאם אנחנו מתאגדים יש לנו כוח עצום,מספיק הפגנה אחת מול הבית של שר התחבורה או שרת הספורט כדי שישמעו אותנו

  3. המומחה בתגובה לאילן // 02/12/2015 um 0:46 // הגב

    אילן, מדובר בעולם תחתון, לך תעשה הפגנה עם מי? פעם אחת ארגנו כאן 5000 רוכבים, אבל כאשר הציבור הבין שחותרים תחתיו ומנצלים אותו הוא הפסיק לשתף פעולה ובצדק. מחירי ביטוח החובה הם לא עיקר הבעיה, הבעיה זה שיש קרטל שעושה הכל כדי לפגוע בתחרות, לפגוע ביבואנים הקטנים, למנוע אופנוענות זולה, ועוד אחר כך מתבכיין "אכלו לי שתו לי" כאשר בתכל'ס כל מה שהוא רוצה זה את המדינה מחוץ לתמונה כדי שהוא יוכל להמשיך לקיים את המרוצים וההימורים הלא חוקיים ולגנוב את ציבור הלקוחות התמימים. הוא יכול להרשות לעצמו לדפוק אותנו כי עיקר המכירות שלו זה למדינה ולעיריות במה שנקרא מכרזים תפורים. פשע ועולם תחתון, אם כאלה אתה רוצה לצאת להפגין? או שהתכוונתה להפגנת ענק מול אחד מהיבואנים הגדולים? רק תגיד לי מי יארגן אותה בדיוק? כי מי שטוען שהוא נציג האופנוענים, מי שטוען שהוא הבית של האופנועים, הוא עובד שלהקרטל. אולי אתה אילן תהיה מושה רבנו ומושיענו? כי בלי הנהגה נקיה ומשוחררת מהלחצים של הקרטל לא יזוז כאן כלום.

  4. כנראה בועז כואב לו שיש התקדממות והוא יחד עם ממסי והפדרצעה שקיימים שנים לפני החוק ולא עשו כלום וכרגע הם מחוץ לתמונה לא משנה אני אישית כבר לא יצפה במוטוגיפי כשבועז משדר או בכל משהו שהוא עושה בושה

  5. ככה זה כשהדג מסריח מהראש

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם