חשמל סטאטי

קראתי במגזין כלשהו שמטרו תייבא את זירו.

היתה שם תמונה של שני אופנועים משכיבים בסיבוב. זירו. והם נראו לי נורמטיבים לחלוטין. אפילו סקסים (לבעלי הטעם של האספלט): אותה סכמה של אופנוע, אותה גיאומטריה, חישוקים יצוקים לאחד ולאחר חישורים, דיסקי פרפר, מזלג הפוך, ABS … תענוג!

אוקיי, אז במקום שרשרת – רצועה. ביג דיל.

והם נראים אופנועים נורמטיבים בדיוק כמוך וכמוני. אז מהיכן האנטיגוניזם הנלוז הזה?

אז נכון, במקום מנוע יש שם בלוק שחור. קופסה שחורה.

אבל אלו אופנועים! אפילו יש להם מספר, ומחוונים, ואפילו מדבקה בצבע משתנה כל שנה של טסט על הכנף.

אז למה לא?

QQQ

למה כן?

בואו, אם מחליטים לבצע שינוי דראסטי כל כך ביחידת הכוח – לא כדאי לפרק בדרך את כל החבילה? כל המעטפת? ולחשב מסלול מחדש?

אז בואו נעוף רגע לעולם האוויוניקה העתידני, זה שקיים כבר מאות בשנים (האחים רייט וזה) – רחפנים. נגיד אלו של המאתיים שקל. סימה.

יחידות הנעה – חשמל. מנועים של צעצועים.

יחידת הזנה – סוללת ליפו במשקל נוצה.

את זה צריך להרים, אז נבנה קונסטרוקציה פלסטיקית קלת משקל אוירודינאמית מסביב לכל זה.

אה, וגם צריך להלביש על זה מצלמה. קל!

זמן אוויר של דקות ספורות והאורגזמה מצדיקה כל שניה.

QQQ

עכשיו נחזור לאופנועים.

אופנועים חשמלים חייבים מזלג הפוך פרוגרסיבי? מי קבע?

הלאה. בואו ניקח מנוע כמו של מקרר אמקור. רק אמקור. זה אמין, זה נקי, והשמן נמצא בעוקה רטובה. המנוע הזה יחיה עוד הרבה אחרינו.

הניצולת – פנטסטית! רק צריך להתאים אותו לסל"ד משתנה. בקטנה.

הלאה. יחידת הזנה. אהמממ… מצבר. מצבר? נו, למה להתקטנן, ניקח את הליפו מהסימה.

לא מספיק? נוסיף עוד תאים.

אחלה. אז יש לנו יחידת כוח ויחידת הזנה. כמה זה בקילו? פפפ שטויות. זה קילו נוצות.

עכשיו צריך להוזיז את כל הדבר הזה. לא להטיס, להוזיז. שילדה של רחפן צעצוע לא תחזיק, אז מה יש בנמצא? המממ… בואו נחשוב שניה… שאלה קשה…

אה! אני יודע! בואו נדחוף את זה לתוך אופנוע! יש כבר כאלה מהמוכן בעלות ייצור אפסית!

זה בטח יזוז. אנחנו לא צריכים להטיס את זה, למען השם! זה לא מדע טילים.

אולי שילדה של אופנוע זה כבד ואוברקיל ליחידת כח ויחידת הזנה במשקל של רוכב כמו הרקולס מסביב למנוע אופניים חשמלים אבל זה בטח יזוז.

אופס. שכחנו את הרוכב. עוד מאה וקצת קילו (במקרה שלי) בקטנה.

“תראי אימא! אני זז! בלי פדלים"

זמן תעופה – מאה קילומטר על הנייר (הממוחזר) בירידה עם רוח גבית.

אורגזמי? תלוי למי. אני צריך זמן ומיילג' בשביל לתת לאורגזמה להיבנות.

QQQ

עוד באותו נושא:

עשה זאת בעצמך: שלדת אופנוע במדפסת תלת מימד

"אקסודיין": כשמנתח וטרינרי רוצה אופנוע

6 תגובות לחשמל סטאטי

  1. אני לא בעד הקידמה ממוטטת הכיסים הזו.כמה שנים יחזיקו המצברים,5?
    ומה אחורי זה,סט חדש שיעלה כמו 50 אחוז מערך האופנוע המשומש בן חמשת השנים.
    עזובתי מהדרעק הזה זומזום.

    • מה שניסיתי לומר בפוסט הזה (רק שיצא לי ליהוג אלכוהולי) זה ש
      נכון. יש לזירו תאוצות מדהימות. כך לפי דיווחים גם מחברים.
      ואולי, המנוע והסוללה קלים יותר מהמנוע הקונבנציונלי. אולי!
      אבל, טווח הנסיעה מגוחך. ומשקל הוא גורם משפיע ישירות על טווח הנסיעה.
      אז חשבתי אולי "לגלח" כמה קילוגרמים מהמעטפת. מהשילדה.
      אבל אז מה? תושיב רוכב קל משקל כמוני. וכל הגילוח שווה ל

      מה שכתבת זה עוד טיעון רציני נגד.

      אני בכלל לא חבר בכת הירוקים.
      אני צופה בסרטים כאלו
      https://www.youtube.com/watch?v=17xh_VRrnMU

      • אותו דבר באופנועי שטח
        מורידים כמה גרמים מסלסלת הקלאץ', את הסופית של האגזוז עושים מקרבון, מחוררים את גלגלי השיניים ועוד ועוד
        ובסוף מצליחים להוריד ממשקל האופנוע חצי קילו
        ואז הרוכב מעלה קילו במשקלו וכל החיסכון הלך פייפן

        • נכון. אבל.
          עקב האכילס של הדו"ג המבוטרים הוא הטווח. והמשקל הוא דרך לבזוק מזור על הפצע הכואב הזה.
          הדו"שים זה סתם. למה עצרת שם? יש לך מושג מה הולך באופני הספורט?

          שלא עשני במימדי ג'וקי סוסים

  2. השיבר הראשי // 09/08/2019 um 20:37 // הגב

    אתם בטח נשמעים כמו קהל רוכבי הסוסים והאופניים כשהאופנוע המקרטע הראשון עם קיטור או שטות אחרת כלשהי עבר לידם. עוד כמה שנים כולנו נתחשמל כמו בובעלע'ך

  3. לא הקידמה, לא הטכנולוגיה ולא איכות הסביבה יחשמלו אותנו, כל עוד המדינה נהנית ממיסי הדלק.
    סתם פקיד זוטר, שסופר את הכסף, יקבע אם ומתי נתחשמל.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם