קטיה – Lady Bike

ההרכב הגרמני Jimmy Cornett and The Dead Man לא היה מוכר לקהל הישראלי, למרות שהם שרים באנגלית ועושים זאת בסגנונות שונים, קיטשיים ומתקתקים. אבל בימים האחרונים רץ ברשת הקליפ שלהם לשיר Lady Biker וזה דווקא זכה לשיתופים רבים אצל רוכבים ישראלים בפייסבוק. הסיבה פשוטה: נשים נאות מראה הרוכבות על אופנועים מגניבים, וגם אם המוזיקה שלהם היא לא הטעם שלי, האופנועים בהחלט כן. מגוון רחב של אופנועי רטרו בנויים לתלפיות בסגנונות שונים: קפה רייסרים, טראקרים, קרוזר ואפילו 'סתם' אופנועי אספנות.

אחרי שתצפו בקליפ, יש עוד קצת טקסט על 'השחקנית הראשית' שבו.

אבל מה שבאמת נחמד לראות, הוא את הגברת הרוכבת קטיה פונסגן (Katja Poensgen). זו הרוכבת הבלונדינית עם הנזם באף שעמה נפתח הקליפ ומככבת לאורכו. למי שהיא נראית לו עדינה וכזו שלא יכולה להזיק ליותר מסלולארי שמושלך לתוך כוס בירה, נספר כי זו רוכבת שעשתה היסטוריה בגראנד פרי. היא כמובן לא הראשונה ולא האחרונה שרכבה באליפות היוקרתית, אבל היא הרוכבת היחידה שזכתה בניקוד. היא עשתה זאת בשנת 2001, כשהתחרתה בקטגורית ה-250 סמ"ק במוג'לו איטליה וסיימה במקום ה-14.

קטיה פרשה מעולם ה-GP המפרך אחרי 12 שנות פעילות, וכיום היא אמא במשרה מלאה. אך עדיין פעילה בתחום המרוצים כשהיא מתחרה ב-IDM (האליפות הגרמנית) ובמרוצים שונים על גבי אופנוע אב-טיפוס חשמלי. בנוסף, היא משתתפת באירועי הסברה שונים ופעילויות התרמה. בדצמבר 2011, היא הפכה באופן רשמי לאגדת GP כשבאירוע גאלה מיוחד שערכה FIM, הוענק לה פרס על מפעל חיים וקידום תחום מרוצי הנשים.

אגב, הדוקאטי האדום עליו היא רוכבת בקליפ הלהקה הגרמנית, הוא שלה…

1377

 

והנה ראיון קצר עימה שהוכן והועלה לרשת ע"י ה-FIM:

 

 

2 תגובות לקטיה – Lady Bike

  1. יגאל ו // 08/09/2015 um 16:36 // הגב

    אבא של קטיה היה מנהל השיווק בסוזוקי- גרמניה ונתן לה אופנוע כדי להרגיע (!), במקצת, את מרד הנעורים שלה.

  2. רוכבות הן מצרך נדיר.שימרו עליהן מכל משמר.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם