דקאר, קטגוריית "מאלה-מוטו", דרך עיניו של לינדון פוסקיט (V)

קטגורית 'מאלה-מוטו' (נהגה: MALLE – כמו מלא), היא הקטגוריה הקשוחה והאכזרית מכולן, והיא מיועדת לאותם אופנוענים שמתקיימים בהם אחד משני התנאים: או שאין להם יכולת כספית לממן צוות ליווי, או שתלאות הדקאר ה"רגילות" קטנות עליהם והם מחפשים אתגר קשה וכבד יותר. בעצם, אפשר שמתקיימים בהם שני התנאים גם יחד, כאחד. למה לא…

בקטגוריית מאלה-מוטו יוצא האופנוען לתחרות הסיבולת האולטימטיבית. הוא המטפל ואיש התחזוקה והוא המכונאי, הוא אחראי לניווט, לאוכל, לציוד, לחידוש הציוד (אם יש צורך) ואחרי כל אלה הוא כמובן גם הרוכב. גם אם הוא תותח-על וגומר את יום הרכיבה בשעת אחר צהריים סבירה, שעות החשכה יעברו עליו בהכנת אוכל, תיקון האופנוע והכנתו ליום המחר, החלפות צמיגים, תדריכי מנהלה, טעינת המסלול הקרוב כספר דרך ונקודות ציון במכשירי הניווט, טיפה נקיון והגיינה אישית, ואם משחקים לו קלפים טובים הוא גם יישן שעתיים שלוש.

כך שבועיים. רבים מרוכבי ה'מאלה' אינם מסיימים את הדקאר. גם דורון וינטר שלנו עשה את ראלי מרוקו בקטגוריה אכזרית זו.

לינדון פוסקיט הוא רוכב אדוונצ'ר שבעקבות פציעה ב'רד בול רומניאקס' החליט לתור את העולם ברכיבה מאתגרת, נטש את עבודתו וביתו ויצא לנוד בדרכים. בתיכנון לגמוע 100 אלף מייל ו-50 מדינות והמסע טרם הושלם. חברו אליו צוות מתעדים-צלמים ותחת הכותרת 'מרוצים למקומות רחוקים' (RACES TO PLACES) הם מעלים לרשת קדימונים על הרפתקאותיו. יש לו ערוץ יוטיוב ובו סרטוני וידאו למכביר ואפשר להתרשם מהאיש ויכולותיו.

תראו את הקדימון על האיש ומעלליו ואם נדלקתם תעברו בשוונג אחד לסרט הדקאר שלו.

 

והסרט באורך המלא המתאר את התמודדותו של הרוכב הבריטי לינדון פוסקיט בקטגוריית המאלה בדקאר 2017.

 

(פייסבוק לינדון פוסקיט)

תגובה אחת לדקאר, קטגוריית "מאלה-מוטו", דרך עיניו של לינדון פוסקיט (V)

  1. זקני השבט יצקצקו באומרם שכך היה הדקאר מלכתחליה, לפני שהתמסחר.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם