יורד דומה

אי אפשר להשאר אדיש מול אגזוז הראלי של ה-ajp pr7 החדש. אגזוז שנמתח מפתח הפליטה, לאורך מגן הגחון, ואז מתעקל לעבר השמיים עד המפגש המרגש עם המחרשה ומספר הרישוי.

בדרך כלל אופנועי ראלי רפליקה יעלו באזור 150,000 ש"ח. והנה, עבור פחות ממחצית הסכום, ניתן להיות בעליו המאושר של אגזוז דומה שכזה, מוצמד ל ajp pr7 החדש, עם הלוגו של דומא.

אז לקחנו את הכלי הכל חדש למבחן ברחבי הדמיון המודרך שלנו, ושימותו הקנאים.

נתחיל ביחידת ההנעה שנלקחה מ-swm, שלקחו אותה בכלל מהוסקוורנה 630. זהו מנוע טרקטורי ששורשיו בשנת 1990, ארבע פעימות, ארבע שסתומים לצילינדר, קרור מים, שקיבל הזרקת דלק לפני כעשור, ואוחז בלמעלה מחמישים סוסים זמינים מסל"ד נמוך. בשתי מלים: "לא סקרימר".

כל מי שרכב על סוזוקי drz, יודע כמה קל לרכב עליו, וכמה שחסר לו כוח. ובכן, רבותי, תחשבו על drz אבל כזה עם מנננוע. ככה מרגיש  ה-ajp הזה. קל לשליטה, מגהץ הכול, מתמרן בנינוחות, אבל עם מננוע. זה לא סוזוקי drz, שעליו המציאו את "הלכת השנים האבודות". כל מי שעבר מdrz לק.ט.מ יודע בדיוק על מה אני מדבר.

נעבור למתלים. נדמה לי שיש לו מרזוקי מקדימה וסאקס מאחורה. זה לא באמת משנה, כל דבר יהיה טוב יותר מהפיזדיעץ של ק.ט.מ. אפילו ק.ט.מ בעצמם מציעים קיט שדרוג במחיר שווה לכל נפש, של 30,000 שקל למתלים האומללים שלהם. ספר הרכב של מאטינגהופן מקדיש לשלל אפשרויות הכיוונון לפחות עשרה עמודים, כאשר השיפור המשמעותי ביותר, הוא בכלל לרוקן חצי מהשמן במזלג הקדמי לכיור הקרוב.

נעבור לאלמנט העיצובי השני המשמעותי ב-pr7, הלו הוא מגדל הניווט מקדימה על מחשב האסוס הצפון בו. זה נראה מליון דולר as is, לא הייתי טורח להדליק אותו בכלל. כל מה שצריך זה לחבר חוט מאריך לרוכב שמלפנים. שהוא יטרח על הניווט, אנו באנו ארצה לגזגז ולחצץ בה, בטח לא לנווט. אבל עם המגדל הזה אנו נראים כאילו הרגע סיימנו סטייג' מפרך במאוריטניה בואכה סנגל. לא רע בכלל.

ונסיים בחלק הטוב באמת. ה-ajp הזה נשמע כמו אופנוע לכל החיים, כזה שאף אחד לא יירצה לקנות אותו ממך, כי דוד של אפאחד אמר לו לקנות רק קטום או סיאראף דו אגוזזי. במלים אחרות, כל מי שקנה פעם ב.מ.וו g450 או אפריליה RXV450, נא לשלוח פרטים ליבואן. הוא מחפש חבר'ה נון קונפורמיסטים כמוכם להרפתקאה חדשה.

 

 

8 תגובות ליורד דומה

  1. גילוי נאות:
    הדברים נכתבים להנאת הקוראים ואינם משקפים את דעתו של הכותב ו/או את עמדת המערכת.
    הכותב רוכב מזה עשרים שנה על אופנועי קט"מ ודי לחכימא. לשון אחר, אין מפטירין לאחר הפסח אפיקומן.

  2. קסד מתפאד תוך ליטוף עדין של הכרס (והקרחת, סימולטנית כמו טייס) ותוהה
    האם יאות להושיב את עכוזו המדושן (מאד) על כזה אל אחמר דרדל'ה קפיצים
    כשברור שהחילזון מהשפן ועיתויו בידו ועוד מעט יהיו ביד שתיים את הכלים של יאמהה

  3. עוזיהו // 15/04/2019 um 18:29 // הגב

    כשראיתי את ה ajp בפייסבוק לא.מזמן מאוד.התרשמתי מהעיצוב. אם הוא גם עושה.את.העבודה, אולי לא נורא להתקע איתו .. מה רע אופנוע.עם דברים.טובים שלא מאבד הרבה ערך…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) // 15/04/2019 um 20:19 // הגב

    אנשי מכירות, פסיכולוגים של רשתות חברתיות, יועצי שיווק למכביר ומנהלי ניו מדיה, כולם מנסים להבין מה ישכנע אדם לקנות משהו. אי אפשר להגדיר את זה, אולי אפשר לרצות את זה, אבל במקרה של ה pr7 זה הפאקן דומא הזה שמודיע לכל העולם – תראו אותי. בעוד שתי דקות הדומא הזה יהיה אנכרוניסטי, מיושן, של עולם שעבר מן העולם.
    ככה זה. גם אני משמיץ את ה pds ב350 שלי, ואז רוכב על הסקוורנה 350 עם לינק ולא מבין איך אפשר לרכב על דו"ש מטושטש כזה, ואז עובר ל 640 ומתמוגג מהלינק מודל 1999 שלו, ואז יושב בדיאר 600 שהוא רך ככורסא, ולא מבין למה קט"מ ייצרו כאלה מנועים לא מאוזנים. ואז פותח גז בשלישי על פס ההרעדה המושבי, והחיוך על האוכף של ה 640 לא יורד עד השיבר של הגד"ש.

    • ופתאום בהבלחה של שבריר רגע קוהרנטי אתה מבין שלא אתה זה שמטורגט
      ענייני גיל ומין
      וכל מה שנותר לך הוא לדבר בקבוצה על האזיקון שחור שיפצור קלנועית שעשית החודש
      ולמנטר את דודו פארוק

  5. מוטי היקר. כרוכב ראלי. שרכב גם על דרוזי ואחרכך על G450X. גזגז וימהאהה. אשמח לשידוך עם היבואן
    נפתלי

  6. לה.מ היבואן יש שרות מעולה ויחס נפלא וכן, האופנוע הזה נראה מדהים במציאות.
    הטאבלט בתור לוח שעונים קצת מיותר לדעתי אבל האופנוע בכללי נראה מאוד טוב, בנוי חזק, מכלולים איכותיים ונראה כתמורה מצוינת לכסף למי שמחפש אדוונצ'ר כביש ושטח.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם