לחשמל את ארצברג (V)

שני החייכנים שבתמונה כאן למעלה ירשמו על שמם שורה בהיסטוריה של דברי הימים באופנוענות: הם יהיו הראשונים אי פעם שישתתפו במרוץ אקסטרים אנדורו עם אופנועים חשמליים. השניים, טיי טרמיין ולינדון פוסקיט הם רוכבי המפעל הרישמיים של חברת אלטא מוטורס.

לא שמעתם על אלטא מוטורס עדיין? – נא להתעדכן.

טיי טרמיין: "לכבוד הוא לי לעשות היסטוריה. אני כבר כמה חודשים על הרדשיפט ונראה לי שלא תהיה בעיה להכניס אותו לענק הברזל".

יצוין כי 2 הנועזים אינם רוכבי אנדורו בבסיסם. טרמיין הוא פעלולן אקסטרים שהגיע פעמיים לגמר ה-X GAMES ופוסקיט הוא רוכב ראלים משופשף, בוגר מרוצי הדקאר בין השאר. בשנה שעברה הוא השתתף, לשם האתגר, עם אופנוע ראלי בארצברג, נסיון שהצלחתו כמובן היתה מוגבלת אך העניקה לו הבנה ויחס לקשיים שההר מציב. "לאחר הניסיון הזה אני ממש משתוקק לראות איך אופנוע אנדורו אמיתי יתנהג שם. החיבור עם אלטא הוא טבעי בהתחשב בזה שאופן אספקת הכוח ואופן הניהוג והשליטה באופנוע חשמלי – זה בדיוק מה שלהבנתי נדרש בסוג כזה של מרוץ".

"את הרדשיפט תיכננו ובנינו להתמודד בסיטואציות הכי ברוטאליות של עולם האנדורו, והארצברג הוא בדיוק המקום להפגין יכולות אלו" – מוסיף דרק דורסטיין, המייסד והמנהל הטכני של אלטא מוטורס – "ולפיכך המרוץ הזה מגיע בדיוק בזמן כשהאופנועים החשמליים נאבקים להתקבל כשווים בתחרויות בעולם. אנחנו מאד מעריכים מאד את אמונתם של מארגני הארצברג כי יש להעניק הזדמנות לטכנולוגיות מתקדמות להתחרות כשווה בין שווים ולא להאבק בהן".

המהדורה ה-24 של מרוץ האנדורו הפסיכי ביותר הקיים כיום תחול ב-31 לחודש זה ותמשך עד ה-3.6.18, כש-2,000 אופנועני שטח ייכנסו למסננת פרולוג דרכי הברזל שתנפה ותשאיר 500 בלבד לתחרות הסופית הנמשכת 4 שעות, אותה ממילא יסיימו רק בודדים מתוכם. ב-2016 סיימו בזמן הנקוב 9 בלבד ובשנה שעברה – 25 מתחרים.

בסרטון נראה טיי טרמיין מתאמן בתנאים הדומים ביותר למה שיציב בפניו ההר האוסטרי בסוף החודש.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם