דג לשבת: "הוא אדי"

אדי לאוסון, אולי גדול רוכבי המוטוGP שהגיעו אלינו מארה"ב, עם ארבע אליפויות עולם באמתחתו כאשר האחרונה הייתה גב לגב עם הונדה לאחר ששנה לפני כן לקח אליפות עם ימאהה. לאוסון הצטרף לזירה הגדולה מכולן ב-1983 כחלק מהפלישה האמריקאית ורכב אולי בעשור הזוהר והתחרותי שהיה אי פעם בתולדות מירוצי המוטוGP. על הגריד עמדו, כמו שממולה הגדיר זאת באותה עת, כ-12 אופנועי מפעל רישמיים, הונדה, ימאהה וסוזוקי והרוכבים היו אז קני רוברטס, רנדי ממולה, ויין גרדנר, בארי שין, ומאוחר יותר גם קווין שוואנץ, ויין רייני ולבסוף גם מיק דוהאן. כולם למעט ממולה שתמיד היה שם זכו באליפות העולם ולאוסון עלה על כולם בעשור ההוא עם ארבע אליפויות עולם.

אבל אנחנו כאן לא כדי לדבר על קריירת ה-GP של לאוסון אלא דווקא על שיר שהוצא לכבודו ב-2013 על ימיו בסדרת הסופרבייק של ה-AMA. השיר בביצוע להקת ICHINCHILLA הוא חלק מאלבום שהוציאה הלהקה ב-2013 ונקרא SPEED THRILLS, כלומר 'מהירות מרגשת'. הלהקה היא להקת רוק/מוסיקה אלקטרונית וכמעט אין שום מידע עליה חוץ מזה. מהמעט שכן הצלחתי למצוא מדובר בהרכב של שלושה נגנים, פטריק רייט – שירה וסינטסייזר, פיטר באראקלוך – תכנות, גיטרה וסינטסייזר, ולוסי דלתון – שירה, גיטרה, גיטרה בס וסינטסייזר.

השיר HE IS EDDIE נכתב על ימיו ב-AMA סופרבייק עת הביא לקאוואסאקי שתי אליפויות רצופות. השיר מזכיר בלדות אמריקאיות בסגנון של ג'וני קאש והזמר גם נשמע כמוהו. לסיכומו של עניין, מומלץ מאוד ולו רק בשביל הצילומים מאותה תקופה. תקשיבו למלים.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם