כבוד אחרון ליוסי קירמה ז"ל

יוסי קירמה היה לוחם יס"מ רכוב, והוא נהרג בידי טרוריסט באוקטובר 2016. חודש לאחר מכן התאספו מאות אופנוענים במקום הרצח בשייח ג'ראח בירושלים, לחלוק ליוסי כבוד אחרון.

המסע לירושלים אורגן בצורה מופתית ע"י מאיר חסיד בשיתוף מועדון האופנועים הישראלי עם משטרת התנועה ויחידת יס"מ ירושלים. אלבר מוטו, יבואן הארלי דיוידסון, פרש עליו את חסותו.

הדרך עברה בארבע תחנות: ההיאספות היתה בסטף שם נערך תדריך מסודר וחולקו חולצות זיכרון. משם נע הטור לביתו של יוסי במבשרת ציון לצילום קבוצתי עם חבריו ליחידה. מרגש היה לראות איך את הרחוב הקטן והצר גודשים כ-700 אופנועים – מחזה לא רגיל ולא שכיח. השיירה המשיכה ל שייח ג'ארח ועצרה לדקה דומיה, ומשם לאיצטדיון טדי במלחה לכינוס ונאומים.

את השיירה הגדולה שכללה אופנועים וקטנועים מכל הסוגים ליוותה משטרת בתנועה שפינתה עבורה צירי תנועה מרכזיים. מדהים היה לראות את הטור העצום עומד כגוש מלוכד באמצע ציר תנועה מרכזי בירושלים, חולק כבוד ללוחם שנהרג, ואף רכב לא נע סביב.

כשהגיע המסע וחנה ברחבת איצטדיון טדי, הועמדו לכיבודו שולחנות עמוסים מזון ושתיה. שר הפנים גלעד ארדן נשא דברים ואחריו גם נציגי מועדון האופנועים והמשפחה.

יהי זכרו של יוסי קירמה – ברוך.

וידאו: מוטי "ינוקא" גלברט

 

תמונות: עמרי גוטמן ומוטי "ינוקא" גלברט

%d7%99%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%9e%d7%94

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם