סקופ: תמי גורלי מוולנסיה: "סטונר חוזר!"

התענוג בלהיות בפאדוק זו האופציה לשאול פנים אל פנים את האנשים הנכונים את השאלות הנכונות.

במהלך הסופ"ש השמועות סביב שיבתו של קייסי סטונר ריחפו עוד פעם באוויר והפעם לא פחות מחזרה לדוקאטי ופחות למסלול כמתחרה מן השורה.

קייסי סטונר היה מאז פרישתו רוכב הניסויים של הונדה אבל התפקיד היה פחות מורגש בעונה האחרונה.

על פי מקור מקורב, אלוף העולם פעמיים נפגע מהיחס שקיבל בהונדה כשבמהלך הפיתוח של ההונדה לעונת 2015 לא הקשיבו לעצותיו ולמורת רוחו המשיכו עם פיתוח המנוע האגרסיבי, בנוסף נלקח ממנו קרדיט ומוסמסה חשיבותו בתהליך. לא ניתן גם להתעלם מהתקלה הטכנית בסוזוקה, מרוץ 8 השעות  וכמובן סירוב הונדה לקחת את שרותיו של האוסטרלי בתחילת העונה כמחליף דני פדרוסה שיצא לחופשת מחלה בעקבות הניתוח המסובך לטיפול בבעיית ה-Arm Pump ממנה הוא סובל.

בשיחה אישית עם ג'יג'י דאלנייה מדוקאטי, אישר ג'יג'י בלעדית,  שדוקאטי אכן סוגרים חוזה עם קייסי סטונר להיות רוכב הניסויים החדש שלהם, כשהוא מזכיר לי שהרוכב אלוף עולם על הדוקאטי. כששאלתי האם הסיבה לחיזור אחריו הייתה השיטה המטודית שלו במהלך הטסטים, משהו שחסר ליצרן האיטלקי אישר מי שאחראי על כל הפיתוח של אופנועי המרוצים שכן, זו הסיבה.

קייסי סטונר ידוע גם כרוכב מהיר מאד במהלך רכיבות הניסויים שזה יתרון גדול מאחר ורוב רוכבי הטסט איטיים מרוכבי המרוצים ולא נותנים 100% אלא רק 80% בהקפות.

לפי ההבנה, הידיעה הרשמית תצא בקרוב ועוכבה בגלל הכרעת אליפות העולם וסגאת וולנטינו, מארקז, לורנזו  והאופציה לווילד קארד פתוחה להחלטתו של קייסי סטונר עצמו.

בשיחה עם מנהל אחת קבוצות הלויין של דוקאטי, הם מאד מרוצים מהחזרה של סטונר ולעזרה שתגיע ממנו, האם נראה אותו חזרה בפאדוק? הסבירות תגדל באם וולנטינו יפרוש, למה? זה כבר לאייטם אחר. ייתכן שבשלב הראשון דוקאטי תיעזר בסטונר כרוכב מבחן שאף יעלה מדי פעם כווילד קארד, ורק בשלב מאוחר יותר, יחזור למושב האופנוע כרוכב רשמי מן המניין.

בכל מקרה, ברוך השב!

7 תגובות לסקופ: תמי גורלי מוולנסיה: "סטונר חוזר!"

  1. אם אני מנהל קבוצת הונדה רפסול הייתי מתחנן שיחזור לרכב עבור הקבוצה ומעיף את הפושטק הצעיר לחפש מושב בקבוצת לווין שילמד שלכל שבת יש מוצאי שבת.
    אבל אני לא.

  2. אחלה סקופ. סטונר רוכב ענק, מקווה שלמד להפסיק להתבכיין גם. איך ״אגדת מוטו ג'י פי״ יכולה לחזור להתחרות?

  3. בין הכותרת לבין התוכן….
    חוזר להיות רוכב מבחן שלהם, וואללה יופי..

  4. יש טעות גסה בכותרת // 11/11/2015 um 21:28 // הגב

    תמי וינוקא, יש להפריד בין מהווי הנפש שלכם לראות את סטונר חוזר למסלול, או מהווי הנפש שלכם לחולל סקופים, לבין העובדות (הפשוטות). העובדות: סטונר האגדי שהפך לרוכב הניסוים של הונדה, עבר להיות רוכב הניסויים של דוקטי עליו הצטיין כשהיה בשיא תהילתו. תראו מה עשיתם מזה. פחחח…יצאת טמבל(לית).

  5. rolling thunder // 11/11/2015 um 23:52 // הגב

    וואו סטונר חוזר , המניה של נייר טישו של חוגלה זינקה ב 12%

  6. סטונר החליט לעשות למשפחתו ופרש. אן ספק שהוא ווילד קארד.

  7. שלב ראשון רוכב מבחן.
    ואז אולי ווילד קארד.
    ואז אולי רוכב קבוע.
    לא מתאים לכם כותרת YNET כזאת…

1 Trackbacks & Pingbacks

  1. Casey Stoner Will Return to Ducati an a Testing Role - Asphalt & Rubber

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם