5 שנים לדיגיטאלי של לוי יצחק

ב-2003 הוחלט במערכת 'מחירון הרכב לוי יצחק', להדפיס מחירון אופנועים נפרד מזה של המכוניות, שיופק מידי חודש וייתן מענה למגזר גדל והולך של משתמשי כביש שאינם מרובעי גלגלים.

כדי להפוך אותו לדבר שימושי וקריא גם על ידי אלו שאינם מעוניינים בהחלפת אופנוע/קטנוע, הוחלט לצקת בו תוכן שייתן טעם לקריאה בו, וישמור על רלוונטיות גם בעבור מפרסמים בענף. וכך, בשקט בשקט, בלי הרבה רעש, מייצר המחירון תכנים דו גלגליים ללא הפסקה כבר יותר מ-12 שנים. הדבר לא היה מרשים אם לא היה חווה הענף משבר בשנים האחרונות, בו הגדולים שבערוצים הדו גלגליים לא היו סוגרים את שעריהם (מוטו) או מתפצלים לזוג אתרים שונים (פול גז).

ובעוד הגדולים נעלמו לבלי שוב, ממשיך המחירון הזה, לתת בגז. ב-2008 נכנס גלעד בן זקן לתפקיד הכותב הראשי של תכני המחירון ובכך הזרים חמצן וכוח אל המגזין הקטן אך העיקש.

בספטמבר 2010, בדיוק לפני 5 שנים, יצא לפועל אחד מהמיזמים הבולטים של גלעד במערכת – פרסום המחירון גם כמהדורה דיגיטאלית – כזו שהביאה את המחירון, ויותר חשוב עבורנו הרוכבים – את תכניו, להיות לכזה המסוגל לספק טקסטים דו גלגליים גם לגולשים ברשת הישראלית.

זה אולי נראה טריוויאלי אבל זה בהחלט לא פשוט. לא מבחינת הבעלים שממשיך לתחזק מחירון וכותבים גם בתקופות קשות עם מיעוט מפרסמים ולא מבחינת העבודה הסיזיפית והכתיבה העקבית לאורך תקופה כה ארוכה.

אז לרגל יום ההולדת החמישי של המהדורה הדיגיטאלית, זוג כוסות בירה קרה לקולגות לכתיבה – גלעד בן זקן וללוי יצחק, מוגשות בברכת 'כל הכבוד' ולחיי חמש השנים הבאות!

 

בתמונה: שער הגיליון הראשון שיצא גם במהדורה דיגיטאלית, בספטמבר 2010

 

levi 2

 

תגובה אחת ל5 שנים לדיגיטאלי של לוי יצחק

  1. המחירון האינטראקטיבי שלהם נוראי.
    לא היה מזיק אם היו משפרים אותו…

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם