דג לשבת: בוני, סדנת טמריט

יש כמויות לא נגמרות של קסם בתצורת הסקרמבלר. הרעיון הזה של לקחת אופנוע כביש, להוריד מה שלא ממש צריך, להעביר את השאר דיאטה פה ושם, להגביה את המפלט ולשים צמיגי קוביות – פשוט עובדת. פעם אחר פעם. התוצאה (כמעט) תמיד תהיה לא רק יפה ומושכת, אלא גם פרקטית מאד ליום-יום. אצלי אישית, פרקטיקה אצל אופנוע תמיד תעלה לו את הציון ותגביר את המשיכה.

לפני בדיוק עשור, ב-2006, טריומף עשו את זה לבונוויל (המדהים ביופיו, אם יורשה לי). העיצוב דווקא לא שונה מהותית אבל בטריומף עשו עוד משהו חשוב: המנוע קיבל את גל הארכובה 270 מעלות שהיה אז בשימוש הקרוזרים של טריומף, כמו דגם ה'אמריקה' למשל, מה שהעניק למנוע הטווין 865 סמ"ק של הבוני אופי העברת כוח הדומה יותר לוי-טווין, במקום החלקות המעט משעממת של מנוע הבונוויל המקורי.

במהלך עשר השנים הפך הסקמבלר לאחד הדגמים היותר מצליחים ונחשקים של טריומף, ואם אתם חושבים שזכה למקום רק אצל רוכבי סוף-שבוע, אתם טועים. הסקרמבלר הוא אופנוע יומיומי אידאלי, ולא מעט יצרנים היום רוצים להצטרף אל העגלה ומציעים סקרמבלר משלהם.

הטריומף סקרמבלר שבתמונות עבר סשן שיפורים בסדנת Tamarit Motorcycles, דרומית לולנסיה, ספרד, המתמחה בטריומפים. המקור התחיל כדגם 2013, ושורה ארוכה של פריטים הוחלפו לכאלו ממוקדי-שטח יותר מהמקור. מאחור יש צמד של אוהלינס'ים, המפלט הוחלף ויש שני צמיגים ענייניים יותר וחלקים פחות. המראות נעו לקצה הכידון, יש מאותתים אחרים וגם מד מהירות קטן יותר. לא שינויים מרחיקי לכת, אבל כשנקודת ההתחלה מוצלחת – כך גם התוצאה. שבת שלום.

3 תגובות לדג לשבת: בוני, סדנת טמריט

  1. אופנוע יפה! באופן אישי , אם האגזוז היה מועבר בחלק התחתון של האופנוע בגחון, זה היה יותר פרקטי לחום ,וכן כל חלקי האופנוע מוסתרים ע״י האגזוז

  2. גרוע מזה קסד במילה פרקטיקה חבויה גם המילה מ.כ.ו.נ.י.ת חחח

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם