דג לשבת: לב של אנפילד בגוף ימאהה

את עסים סינג' פאוואר מסדנת Inline3 ההודית, הכרנו כשהגשנו לכם את הדג לשבת סביב האופנוע הראשון שבנה במסגרת הסדנה: ימאהה RD דו פעימתי שזווג יחד עם ק.ט.מ דיוק 390. לשמחתנו, עסים ממשיך במלוא המרץ בתפקיד המשדך. הוא ממשיך לחבר בין אופנועים ודגמים מנישות שונות זו מזו ובעיקר, כאלו שרחוקים זה מזה שנים רבות בתכנון, בבנייה ובביצוע.

בן הכלאיים החדש מתקרא Tony535 ועיקר השידוך הוא בין מנוע רויאל אנפילד בולט 500 עם מערכת הזרקה משנת 2011, לבין שלדת ימאהה R15 שבעבור התוהים נבאר: מדובר על דגם שלא מיובא ארצה בנפח 150 סמ"ק. בדיוק באמצע בין ה-R125 וה-R3 שכן מוצעים במגוון היבואן המקומי.

את הזרוע האחורית תרם רויאל אנפילד אחר, הפעם דגם ה-Thunderbird. המזלג הקדמי והבולם האחורי הגיעו מק.ט.מ דיוק 390. המנוע עצמו שופר כדי להתאים למראה הסופי: הבוכנה הוחלפה לכזו של Wossner, וכן הוחלפו השסתומים, הקאמשאפט, הטלטל וה-ECU – כולם בנויים כדי להוציא עוד הספק מהמנוע המעט עצל במקור. מיכל הדלק, שילדת הזנב התומכת במושב בלבד והאגזוז – כולם נבנו במיוחד בעבור הפרויקט על ידי אנשי מקצוע מקומיים.

בניגוד לפרויקט הקודם של עסים שפורסם כאן, הפעם מדובר על התקדמות מרשימה במיוחד לדעתי, בייחוד לאור הדגש הרב שהושם על האסתטיקה של התוצאה הסופית. הפעם הכלי מעוצב למשעי ונראה שניתנה תשומת לב רבה לכל פרט ופרט בו, כדי לשמור עליו מינימליסטי, פשוט ועדיין שמיש. ע"פ עסים – הכלי לא פראייר בקו ישר, וחותך פניות כמו סכין בחמאה. לא יודע אם התיאור הזה לא מוגזם קמעה, אבל אין ספק שהלוק משדר זאת היטב.

3

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם