ג'יזס קרייסט: הבונוויל 2016 הולך על מים

ניסו להחביא את הרדיאטור אבל זו המציאות; דגמי טריומף בונוויל החדשים הם מקוררי מים. תם עידן

למרות שבדרך כלל אנחנו לא מדווחים על חדשות מהעולם הדו-גלגלי מכיוון שאנחנו מעדיפים שדו"גיגים יהיה מגזין ולא עיתון חדשות, לא מזמן כתבנו על מותו הקרוב של מנוע קירור האוויר ולכן לא יכולנו להתעלם מחשיפת דגמי הטריומף בונוויל החדשים לשנת 2016 שהוצגו השבוע. זה לא סוד שטריומף עבדה על מנוע קירור-מים עבור דגמי הבונוויל ותמונות ריגול של האופנועים כבר פורסמו בעבר, אבל החשיפה שלהם לשנת 2016, למרות שיש להם שנת חסד נוספת עד 2017 לקראת תקנות יורו 4 המחמירות שיכנסו לתוקף בינואר 2016, הופכת את מותו של מנוע קירור האוויר למוחשי.

המנועים בנפח 900 ו-1200 סמ"ק הם מקוררי-מים ויניעו מעתה את כל דגמי הבונוויל למעט האמריקה, הספידמאסטר והסקרמבלר אשר ישווקו עם המנוע הישן וב-2017 יקבלו את המנוע החדש. טריומף לא שחררה יותר מדי נתונים טכניים לגבי המנועים החדשים והאמת זה לא ממש חשוב כי בין כה וכה מי שקונה אופנוע רטרו לא עושה זאת בשביל ביצועים.

מי שמעיין טוב בתמונות לא יכול שלא לשים לב עד כמה החברה התאמצה להצניע את היות המנוע החדש קירור מים כדי שזה לא יפגע במראה הקלאסי של האופנוע. ואכן, למתבונן מהצד המנוע נראה לחלוטין כמו מנוע קירור-אוויר כאשר הרדיאטור מוצנע היטב בין קורות השלדה היורדים מטה ובין סעפות הפליטה. גם במבט מלפנים הרדיאטור מוצנע ולא בולט מדי ועל כן לא פוגם בעיצובו הקלאסי הנאה של האופנוע.

כמובן שכל הדגמים מגיעים עם כל האלקטרוניקה העכשווית כגון, ABS, מערכת בקרת אחיזה עם מספר אפשרויות, שקעי USB  ועוד, ועוד, ועוד. כמו-כן, כמו מוטוגוצי, גם טריומף מוציאים חבילת אביזרים מכובדת אשר תאפשר ללקוח לקסטם את אופנועו לפי רצונו ולהפוך את גרסת הרחוב הבסיסית לקפה-רייסר או סקרמבלר ועוד. אבל זה כבר להתעסק בקטנות, הבשורה מטריומף היא שנגמר עידן קירור האוויר בחברה.

עכשיו נשאר לראות מה קורה עם השאר.

Bonneville02

תגובה אחת לג'יזס קרייסט: הבונוויל 2016 הולך על מים

  1. ישבתי על אחד כזה אתמול בתערוכת אופנועים בסקרמנטו (ת'רקסון)
    יפה וספורטיבי. רגליות אחורה ולמעלה. עושה חשק

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם