לרדוף אחר הקליע

באנגלית מאד בסיסית ופשוטה, מתארים רוכבי "בולט" הודים את סוד קסמו של האופנוע שכבש את הארץ הענקית ושולט בה ללא מצרים כבר כשבעים שנה. מדוע לדעתם הוא מתאים להודו, למה אין לו תחליף וכנראה גם לא יהיה לו תחליף, ומדוע הוא מצליח לספק חוויית אופנוענות הכי בסיסית ועמוקה שאפשר לקבל מאופנוע.

רויאל אנפילד בולט – אופנוע כתבנית נוף מולדתו, הוא והיא מקשה אחת. תופעה מרתקת.

ובנשימה אחת, אם בא לכם עוד – המסע שעשיתי איתו גם אני:

13 תגובות ללרדוף אחר הקליע

  1. לפחות פינקת את צב ?

  2. תודה על הסרט. הסרט עושה חשק לצאת ולעבור את חחוויה גם כן.

  3. ולעניין
    (גילוי נאות: כותב שורות אלו מעולם לא שזף ישבנו באנפילד. או צפה בכל שניה מהסירטונים)
    אופנוע מעאפן. עוד באירופה הוא היה מעאפן.
    תסלח לי. אבל כשאני שומע הודו במבטא במבטא הודי- מערכות ההגנה שלי מדלגות שלב.
    אדם הוא נוף מולדתו. ולכן כשצפיתי בסרט הבוליוודי "כיכר המיואשים" התמלאתי חלחלה ומתיקות בו זמנית.
    כבר עדיף סרט פאליוודי.

    נ.ב.
    נא דווח סטטוס לגבי ההימאלאין

    • ד. ביל
      ואני יכול גם להסביר

      • הבמה שלך יא סיידי
        מה לא התקמפל לך במה שכתבתי ?

        • סקסי סיידי… וואט הב יו דאן?
          אופנוע מעפן לא התקמפל לי.
          אופנוע מעפן זה (אולי) מיליון חיקויי הונד-זוקי זולים בני 50-125 סמ"ק שיצאו מעמקי המזרח הרחוק וכל תכליתם שינוע בריות ומטענם עד שימותו ויתגרטו. להלן זונגשן ודומיו. אופנועים שעשויים מחומרים זולים, מערכות מיושנות, מתפרקים אחרי יומיים וסובלים מחוסר אמינות בכל רגע שהם מסכימים להניע ולהתגלגל.
          אי אפשר ואסור להגדיר אופנוע מעפן כלי שהפך סממן תרבות, משאת נפש, מושא חלומות, תשוקת המונים – כל אחד מהם לחוד או כולם יחד.
          בדיוק כמו הארלי.
          אפשר להצליח לא להתחבר אליהם, לא להבין מה אנשים מוצאים בהם, לא להבין איך הם לוקחים פניות כשהישורת נגמרת, לא להאמין בהם שיצליחו לטפל כהלכה במהמורות בדרך, שהמתלים שלהם לא משהו, שהמנוע שלהם עצלן, להבין שהם לא ממש בטיחותיים אחרי 150 קמ"ש אם בכלל יגיעו לסקטור ההוא, ומותר בהחלט לא לשזוף עכוז על מושבם – הכל בסדר,
          אבל אם המפעל ממשיך לפלוט מאות אלפי אופנועים בשנה, אנשים מחכים להם, רוצים אותם, מקסטמים אותם, מדברים עליהם, רוכבים איתם מיליוני קילומטרים ומאוהבים בהם וכל זה במשך עשרות וגם מעל 100 שנים – אז הם בהגדרה פריטי תרבות.
          ועל הזין כל המדידות המחוכמות והחשובות של יחס משקל-הספק, זויות הטיה, זויות צידוד, ומתלי קאיבה-אוהליס-שמן-אויר-ניטרו-פחמן או וואט אבר.
          ועכשיו לך תראה את סרטון המסע שלי בהודו ותראה שממש בא לך גם.

          • הבנתי. תגיד.
            יש אופנוע היום שלא מיוצר בהודו? או במזרח?
            זה נחמד ויפה וסופר קול להחזיק בגראג' דו"ג אבל
            בשורה התחתונה אופנוע נועד לשנע
            ואת זה המעאפן לא יודע לעשות. לא באיילון בואכה הרצליה. סע להודו.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) // 11/08/2018 um 14:11 // הגב

        היית מת לאחד.

        • אנ'לאידע מי את. מה את ולמה. למדת משהו?
          אבל בניגוד אלייך אני יכול היום לגשת לבנקוחור (כמה פעמים, חוקן המזומנים וזה)
          ולהרביץ את הסטפה על השולחן. רק תגידי איפה אתן נמצאים. בפאב של אנשו? אני מכיר את דינה אשת המכירות.
          לא אישית. שלום שלום וזה.

  4. לפי פרסומים זרים, האנפילד, "בידיים הנכונות", יכול לתת בראש ל gsx550 es של יעקב בלולאה אם יעקב החליט להשאר בשבת בבוקר במיטה.

  5. שלי זלמן // 15/08/2018 um 12:24 // הגב

    אהלן

    טיילתי כבר בחצי עולם (לא על אופנוע) והיום גם בהודו (על הכסא) אבל אל תתפלא – נהניתי. תודה על החוויה.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם




5 × four =