MotoGP: ולנטינו נפצע ב…מוטוקרוס

עם סוף השבוע של מוג'לו בפתח עדיין לא ברור מה יקרה עם ולנטינו. רוסי נפצע באימון מוטוקרוס שבוע שעבר. תחילה פינה עצמו הביתה, אך אחרי כאבים עזים בבטן הגיע לבית החולים שברימיני באופן עצמאי ונשאר שם להשגחה בלילה.

הבעיה היא בכליות ובחזה, וכנראה גם צלע שבורה. אחרי השחרור לביתו, ולנטינו נשאר לנוח, נמנע מפעילות בכדי לנסות לקחת חלק במרוץ החשוב באיטליה. הוא היה בבדיקות אצל הרופא ביום שני בבוקר וגם ביום רביעי ואח"כ כבר התייצב במסלול, אך בצנעה. הוא ביטל השתתפותו במסיבת העיתונאים טרום המרוץ (הוא לא מחוייב כי אינו מוביל את האליפות ולא ניצח את המרוץ הקודם, אך ככוכב הבייתי זה רק נדרש שיהיה חלק משורת הרוכבים המשתתפים בה). במקום זה הוא יקיים את התדריך הקבוע בימאהה שזה תדריך קצר יותר ללא שאלות מרובות וטקסיות של מסיבת העיתונאים הרשמית. אי אפשר שלא לחשוב שזה תרוץ נפלא להתחמק ממחויבות שהוא לא אוהב. בקבוצת ימאהה טוענים שזו דרכו להתכונן ולהתרכז לפני סוף שבוע מסובך ולדורנה אין ברירה אלא להסכים ולכן נסתפק באנדראה איאנונה..

מקס, עוזרו האישי של ולנטינו (יש את אוצ'יו אבל מקס זה זה שדואג לכל הדברים הקטנים ולטיפול השוטף) אמר היום: "המצב יכול היה להיות טוב יותר אבל יהיה בסדר". מחר הוא יהיה לצידו של הדוקטור כשהדוקטורים ייתנו אישור או שלא לוולנטינו לקחת חלק במרוץ. הד"ר של האליפות ורופא מטעם המסלול יבחנו אם ולנטינו כשיר לרכוב. הסבירות היא שהם יגידו כן ואז נדע רק ביום שישי אם זה בכלל אפשרי.

ולנטינו מודע לכך ש-90% מהצופים שיגיעו למוג'לו באים בשבילו. היציעים יהיו צהובים והקהל ירצה את מנת ולנטינו. אי הופעה שלו תגרום למסלול נזק כלכלי גדול (נכון, אין החזר על כרטיסים אבל אוכל ושתיה ילכו לפח במקום לקיבה של אוהדים נלהבים). המרוץ בקטלוניה רק שבוע אחר כך ואולי כדאי להחלים ולא להסתכן כי נצחון לא יהיה פה.

ולנטינו עושה הכל בכדי לא לאכזב אף אחד. ביום שני כנראה היה אצלו התופר האישי שלו מדיינזה להתאים לו חליפה לפציעה (הגנה על אזור הבטן והכתף) אבל זה לא יהיה פשוט במסלול מהיר כמו מוג'לו עם כל שינויי הכיוון ובטח עם הפציעה הקשה בפנייה מספר 6 בגלל חולשה בכתף מפציעה שהוא סוחב מ-2010.

אבל לפעמים הכל זה לא מספיק, והוא (וגם אנחנו) נאלץ לחכות עד שהאור יתחלף לירוק וולנטינו ייצא למסלול עם הימאהה, יראה וירגיש אם הוא יכול עליה. הוא ייצא לכמה הקפות, ייקח את הזמן להבין מה הגוף שלו אומר או צועק כשברקע שאגות האוהדים…

6 תגובות לMotoGP: ולנטינו נפצע ב…מוטוקרוס

  1. לא מובן לי בכלל למה רכיבות המוטוקרוס האלו טובות , בינתיים ראינו מזה רק פציעות , למה הם לוקחים את הסיכון הזה ? התועלת פשוט לא שווה את הסיכון בפציעה והיעדרות ממרוצים או החלשות במירוץ לאליפות.

  2. מאחל לו בריאות.
    רוצה לראותו מפסיד מירוצים בריא לגמרי.

    • אפילו אני מופתע מכמות הארס.
      אני לא מהברנז'ה. אשמח לדעת מהיכן זה בא.
      תמי?

  3. למה ארס?
    לא אוהב אותו ולא את האופן בו הוא מתנהל ושמח לראותו מפסיד, כמובן לא על חשבון בריאותו.
    תנאי קבלה לכתוב כאן, הוא הערצה עיוורת לאיש הזה? ערצ
    מה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) // 04/06/2017 um 6:28 // הגב

    היי איציק.
    לי זה נשמע ממש כמו הביטוי "שיחיה ויסבול"
    רוסי בשבילי הוא כמו קפטן נבחרת הקריקט הלאומית האפגאנית. את שניהם אני לא מכיר אז בטח ובטח שלא אוכל לא לאהוב מי מהם.
    לכן התעניינתי מהיכן האמוציות. הוא רוכב מלוכלך?

  5. אינני יודע איך זה נשמע לך, לי זה נשמע כדעה לגיטימית. לא שמחתי לאידו בשל פציעתו (אינני נוהג כך עם אך אחד) להיפך.
    אתה לא מכיר אותו, אני כן (לא אישית) מיומו הראשון ב- 125 סמ״ק ועד היום וכפי שציינתי לעיל אינני אוהב,
    לא אותו ולא את אופן התנהלותו, בעיקר מול רוכבים שהוא מסמן כיריביו, וקצרה היריעה מלספר על מעליליו.
    רוסי אינו רוכב מלוכלך, למרות שהיו לו תקריות עם רוכבים, היכולות להיכנס בקלות לקטגוריה הזו.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם