כתבות של רענן כרמיאלי

מאיפה הוא מוכר לנו?

14/12/2017 // 5 תגובות

האמת, תערוכת מילאנו השנה לא הפתיעה במיוחד ולא הציגה דגמים מסמרי שיער, כאלה שמיד מפעילים את בלוטות החשק, לעניות דעתי לפחות. אבל, היה דגם אחד [.....]

היציאה המוזרה של למברטה

30/11/2017 // 3 תגובות

תצורת מנוע המזוהה עם היצרנית היא חלק חשוב מתעודת הזהות של אותו יצרן, בעיקר בעולם האופנועים בו הרגש משחק תפקיד חשוב ביצירת קהל נאמן ההולך [.....]

פארק השעשועים של דוקאטי

30/11/2017 // 0 תגובות

אין זה סוד שחברות האופנועים, בעיקר האירופאיות, מרוויחות כסף לא קטן ואולי אף יותר על מוצרי אפטר-מרקט וגם על מוצרי לייף-סטייל. לפעמים הרבה [.....]

סגירת מעגל

24/11/2017 // 7 תגובות

לפני אחת עשרה שנים ושלושה חודשים רכבתי את רכיבת הפרידה שלי עליו. אלו היו ימי מלחמת לבנון השניה ואני רכבתי איתו צפונה להיפרד מסבי ומשם אל [.....]

30 שנה למהפך – דוקאטי 851

18/11/2017 // 4 תגובות

כמעט בכל העולם חגגו השנה 25 שנים למונסטר של דוקאטי שללא ספק הגיע לו, אבל באותה מידה שכחו כמעט כולם לציין 30 שנה לדגם שבטווח הארוך החל מהפך [.....]

שבת תרבות – עם דוקאטי סופרספורט

14/11/2017 // 3 תגובות

כשהוצג הסופרספורט בשנה שעברה, אני מודה שהתאכזבתי. דוקאטי ייצרו באזז של החזרת שם מהעבר ואני קיוויתי שברוח גל הרטרו יהיה זה דגם הפאנטה עם [.....]

גאראז' החלומות

17/10/2017 // 0 תגובות

אין אופנוען שלא חולם על גאראז'/חניית החלומות. ב-2009 יצא ספר שנקרא גאראז' החלומות, בו המחבר עובר ומצלם בתים וחניות של אנשים המלאות בעיקר [.....]

מה קרה לסדרת הסופרבייק?

08/10/2017 // 4 תגובות

סדרת הסופרבייק נולדה ב-1988 כהמשך לסדרת הפורמולה 1TTF ועיקרה היה אופנועי מירוץ המבוססים על אופנועים סידרתיים הנמכרים לקהל הרחב. מהר מאוד [.....]
1 2 3 10